Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Lingüística Aplicada (2013)
 Asignaturas
  Comunicación multimodal
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Coñecer o concepto de multimodalidade da comunicación e as súas implicacións. AI1
AI6
BI3
BI7
CM4
CM6
CM8
Coñecer e saber manexar os requisitos, conceptos e procedementos para a análise dos discursos multimodais. AI1
AI3
AI5
AI7
AI9
AI10
BI2
BI3
BI6
BI7
CM6
Integrar e utilizar as técnicas e ferramentas aportadas por distintas disciplinas e enfoques para analizar os discursos multimodais. Pór en valor a interdisciplinariedade. AI1
AI2
AI3
AI4
AI5
AI9
AI10
BI2
BI5
BI7
BI8
BI10
CM3
CM6
CM8
Utilizar ferramentas das tecnoloxías da información e o coñecemento para a análise multimodal dos discursos. BI3
BI5
BI8
CM3
CM8
Saber abordar organizar o proceso analítico de materiais multimodais, e desenvolvelo con perspectiva crítica e en constante revisión. AI1
AI3
AI4
AI5
AI9
BI1
BI2
BI3
BI7
BI8
BI9
BI10
CM3
CM5
CM7
CM8
Expor de forma adecuada o desenvolvemento e os resultados das análises multimodais realizadas, transmitindo eficientemente a información e os procesos reflexivos, e sabendo adaptarse ao destinatario e aos obxectivos perseguidos. AI3
AI5
AI7
AI9
BI4
BI7
BI8
BI9
BI10
CM1
CM2
CM3
CM4
CM5
CM6
CM7
Coñecer e descubrir novas implicacións e utilidades da análise multimodal do discurso, en distintas áreas e para diversos problemas. AI3
AI6
AI7
BI5
BI7
BI9
CM3
CM6
CM8
Reflexionar e adoptar unha postura crítica ante os produtos semióticos das sociedades, principalmente da contemporánea. AI8
BI2
BI3
BI5
BI6
CM4
CM6
CM8
Enriquecer criticamente os coñecementos xa posuídos sobre análise da linguaxe, adoptando unha perspectiva multidisciplinar ampla e aberta a novos fenómenos, enfoques e obxectos de estudo. AI1
AI2
AI3
AI8
BI1
BI2
BI6
BI7
BI9
BI10
CM4
CM5
CM6
CM7
CM8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes