Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
 Asignaturas
  Lingua Inglesa 3
   Contidos
Temas Subtemas
Os temas foron elixidos o fin de preparar ao alumno para afrontar un bo número de situacións comunicativas reais. Ver o apartado Fontes de Información para coñecer o libro de texto do que se extraen os seguintes temas.
1. Where we live
Gramática: énfase con invertimento, tempos verbais (presente e pasado perfecto, presente e pasado simple e continuo) Funcións prácticas: describir, informar. Audición: Habilidade aural acerca da cidade e as súas xentes, a nivel C1 / CAE. Composición escrita: informes. Vocabulario: O léxico relacionado coa cidade e a xente, a nivel C1/ CAE.
a. So who needs people?
b. Madrid, my home sweet home.
2. The art of conversation.
Gramática: cláusulas relativas (explicativas (non-defining) e especificativas (defining)). Funcións prácticas: ofrecer consellos. Audición: Habilidade aural acerca dos temas tratados a nivel C1 / CAE. Composición escrita: propostas. Vocabulario: O léxico relacionado con presentarse e a conversación, a nivel C1/ CAE. Funcións prácticas: Pedir información.
a. Two million followers?
b. Facial expressions.
3. Ages and stages.
Vocabulario: O léxico relacionado coa educación, a nivel C1/ CAE (substantivos contables e non-contables); Gramática: voz pasiva, colocacións e frases con %ou201Cwish%ou201D. Práctica en ínguas oral: discusión acerca da publicidade; Estilo e rexistro: A linguaxe apropiada para realizar cada tarefa; transferencia de rexistro e estilo.
a. Learning how children think.
b. I wish I’d known that before.
4. No gain without pain.
Gramática: "-ing" e infinitivo, dobrar consonants en formas "-ed" e "-ing". Composición escrita: descricións, argumentos. Fonología: Entonación e acentuación ao nivel esixido; dobrar consonantes despois de vogais segundo pronuncia. Práctica oral: debater e discutir acerca da motivación.
a. A motivating business
b. Secret to success.
5. The feel-good factor.
Gramática: condicionais e hipóteses; conditionals: advanced features; "wish", "would rather / sooner", "it'd". Funciones prácticas: descricións; Vocabulario: O léxico relacionado coa felicidade, a nivel C1/ CAE.
a. Happiness: It’s a state of mind;
b. Films that make you feel good.
6. Living with the past.
Gramática: comparacións (by far, far more, far less, etc); adverbios, frases adverbiais e conxuncións. Composición escrita: crítica de series, películas, etc.
a. Searching for a king;
b. My hoarder mum and me.
7. The hard sell.
Gramática: condicionais e hipóteses; conditionals: advanced features. Audición: Habilidade aural acerca de técnicas de venda a nivel C1 / CAE. Estilo e rexistro: A linguaxe apropiada para realizar cada tarefa; transferencia de rexistro e estilo (narrativas e publicidade).
a. It’s all about technique;
b. Windows of opportunity.
8. Passing through.
Práctica en ínguas oral: Viaxes e voluntariado. Gramática: "modal verbs". Composición escrita: folletos. Exercicios: transformacións. Fonología: Entonación e acentuación ao nivel esixido. Vocabulario: O léxico relacionado coas viaxes, a nivel C1/ CAE.
a. Travelling for a living;
b. Volunteering for work abroad.
9. Reading the mind.
Gramática: Colocacións e frases con like, alike, so e such, have causativo, etc Audición: Habilidade aural acerca da psicoloxía a nivel C1 / CAE. Composición escrita: artigos.
a. Why can’t we tickle ourselves?;
b. How the Internet is altering your mind.
10. Things to come.
Gramática: Future forms. Audición: Habilidade aural achega do futuro a nivel C1 / CAE. Práctica oral: O futuro. 2. Vocabulario: O léxico relacionado co futuro, a nivel C1/ CAE.
a. The musical future;
b. We’ve seen it all before.
11. A perfect match.
Gramática: Profundización en artigos e preposicións; Composición escrita: cartas formais. Fonología: Entonación e acentuación ao nivel esixido. Práctica oral: comprar, protestar, etc.
a. A working life;
b. Does your personality really fit?
12. Soundtracks.
Gramática: Future in the past; advanced futures. Estilo e rexistro: A linguaxe apropiada para realizar cada tarefa; transferencia de rexistro e estilo. Audición: Habilidade aural acerca da música, a nivel C1 / CAE. Gramática: phrasal verbs; cleft sentences. Composición escrita: Crítica de cine.
a. How we taste different colours
b. Film reviews.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes