Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
 Asignaturas
  Idioma Moderno: Francés
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Discusión dirixida A8 A10 A15 B1 B4 B6 B8 C2 Actividades de avaliación continua (expresión, comprensión e interacción oral) realizadas durante o cuadrimestre.
Ver no apartado Observacións da avaliación precisións e ponderacións máis detalladas.
15
Solución de problemas A8 A10 A15 B1 B4 B6 B8 C2 Actividades de avaliación continua (contidos gramaticais, léxico, expresión escrita, comprensión lectora) realizadas durante o cuadrimestre.
Ver no apartado Observacións da avaliación precisións e ponderacións máis detalladas.
25
Proba obxectiva A8 A10 A15 B4 B6 B7 B8 C2 Proba escrita que todo o alumnado deberá realizar nas datas oficiais fixadas pola facultade para a primeira e a segunda oportunidade de avaliación da materia.
Ver no apartado Observacións da avaliación precisións e ponderacións máis detalladas.
45
Proba oral A8 A10 A15 B4 B6 B7 B8 C2 O alumnado deberá realizar unha proba oral ao final do cuadrimestre para amosar as súas competencias comunicativas en lingua francesa.
Ver no apartado Observacións da avaliación precisións máis detalladas.
15
 
Observacións avaliación

O alumnado ten dúas oportunidades para superar amateria: a primeira ó remate do primeiro cuadrimestre e a segunda no mes dexullo.

1. Avaliación daprimeira oportunidade:

1.1. Para superar a materia na primeiraoportunidade é obrigatorio realizar e aprobar (5) a proba final escrita na que se avaliarán os contidos gramaticais, o léxico,a comprensión lectora, a expresión escrita e a comprensión auditiva.

A data, horario e ubicación da proba escritadeben ser contrastados polo alumnado na páxina web da facultade.

1.2. Será ademáis obrigatorio realizar eaprobar (5) unha proba oral final naque se avaliarán a expresión e a interacción oral.

A profesora comunicará en Moodle coa suficienteantelación a data, hora, lugar, quendas e outras indicacións relativas árealización da proba oral.

1.3. É obrigatorio realizar ao longo docuadrimestre un conxunto de exerciciosou tarefas de práctica de todas as destrezas e contidos da materia, organizadosen dous bloques:

Bloque A ["Solución de problemas"]:actividades de práctica dos contidosgramaticais, do léxico, da expresión escrita e da comprensión lectora.

Bloque B ["Discusión dirixida"]:actividades de práctica da produción,comprensión e interacción oral.

Ademáis das actividades presenciais que serealicen durante as aulas, normalmente por cada sesión presencial o alumnadodeberá realizar unha tarefa non presencial.

Agás causa debidamente xustificada e sempre coaautorización previa e expresa da profesora, non se admitirán as actividadesentregadas fóra do prazo determinado para cada unha delas.

Para que estasactividades poidan ser tidas en conta na cualificación final é preciso terrealizado e aprobado, antes dos exames escrito e oral da primeira oportunidade,o 80% das actividades programadas en cada bloque e obter unha nota media mínimade 5 sobre 10 en cada bloque.

1.4. Tendo en conta o anteriormente exposto,a cualificación final do alumnado responderá ao seguinte reparto porcentual:

a. Un 45%valorará o exame escrito (se cumprir os requisitos do apartado 1.1), coasseguintes porcentaxes:

Contidos gramaticais, léxico, expresión escrita,comprensión lectora: 35%

Comprensión auditiva: 10%

b. Un 15%valorará a proba oral (se cumprir os requisitos do apartado 1.2).

c. Un 40%valorará as actividades deavaliación continua organizadas en dous bloques (que deben cumprir osrequisitos do apartado 1.3), coas seguintes porcentaxes:

Bloque A: actividades de gramática, léxico,expresión escrita e comprensión lectora: 25%

Bloque B: actividades de produción, comprensión einteracción oral (nestas actividades valóranse asimesmo a norma gramatical e oléxico): 15%

A materia considérase aprobada se a suma dosapartados a, b, c é igual ou superior a 5 sobre 10.

Os contidos e destrezas dos apartados a, b, c sonrecuperables, coas mesmas porcentaxes, na segunda oportunidade de avaliación.Os apartados aprobados na primeira oportunidade consérvanse para a segunda.

Para as implicacións da realización fraudulentaou irregular das probas escritas e orais e das actividades, ver apartado 6.

2. Avaliaciónda segunda oportunidade:

2.1. De suspender a materia na primeiraoportunidade por non acadar a puntuación mínima na proba escrita e/ou na probaoral, o alumnado deberá facela(s) de novo na segunda oportunidade.

A data, horario e ubicación da proba escritadeben ser contrastados polo alumnado na páxina web da facultade.

A data, lugar, hora e outras indicacións para arealización do exame oral da segunda oportunidade comunicaranse en Moodle coasuficiente antelación.

2.2. De suspender a materia na primeiraoportunidade por non acadar a puntuación mínima nas actividades dos bloques A e/ou B, o alumnado deberá realizar para asegunda oportunidade unha serie de tarefas sustitutivas.

A profesora fará públicas en Moodle coasuficiente antelación as instrucións correspondentes (actividades asignadas,datas de solicitude e entrega...).

Para as implicacións da realización fraudulentaou irregular das probas escritas e orais e das actividades, ver apartado 6.

3. Na convocatoriaextraordinaria de decembro o alumnado será avaliado dos seus coñecementos ecompetencias nas distintas destrezas da materia mediante unha proba escrita(nota mínima 5 sobre 10; 70% da nota final) e unha proba oral (nota mínima 5sobre 10; 30% da nota final).

Para as implicacións da realización fraudulentaou irregular da proba escrita ou oral, ver apartado 6.

4. En cada oportunidade de avaliación oalumnado recibirá a cualificación NPde se dar simultaneamente estas dúas situacións: non terse presentado aningunha das probas de avaliación (escrita e oral) e se o número de actividadespresentadas for igual ou inferior ao 25% das programadas.

5. O alumnadocon recoñecemento de dedicación a tempo parcial con dispensa académica,previa comunicación e acreditación documental de dita situación á profesora,pode, sen asistir ás aulas, realizar e entregar as actividades de avaliacióncontinua programadas para a primeira oportunidade, segundo o disposto noapartado 1.3. As actividades presenciais serán sustituídas por outras nonpresenciais equivalentes. Seranlle de aplicación as demáis metodoloxíasavaliables (proba escrita e oral) cos mesmos requisitos e características quepara o resto do alumnado.

Para a avaliación da segunda oportunidade,aplicaráselle o disposto no apartado 2.

6. Os traballos académicos (entendendo portal todo o material que o alumnado presente para ser obxecto de avaliación)deberán ser de elaboración individual (agás indicación expresa da profesora) epersoal.

A realización fraudulenta ou irregular das probase/ou de calquera das actividades de avaliación continua implicaráautomaticamente a cualificación de suspenso '0' na materia na convocatoriacorrespondente, invalidándose as cualificacións obtidas nas distintasmetodoloxías avaliables.

7. Nos casos non contemplados anteriormenteaplicarase o disposto nas "Normas de avaliación, revisión e reclamacióndas cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario" da UDC.

A materia poderá ser adaptada aoestudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio ádiversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionadacoa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis naUDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneiraprevia a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención áDiversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/);no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Filoloxía (no seguinte enderezoelectrónico: pat.filoloxia@udc.gal).

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes