Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
 Asignaturas
  Literatura Poscolonial
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba mixta A3 A6 A7 A9 A11 A15 A16 A17 C2 Realizarase na data asignada pola Facultade. Terá dous partes: pregunta(s) de teoría e comentario de texto. 60
Discusión dirixida A6 B2 B3 B6 B7 B8 C4 C6 C7 Na plataforma virtual atoparedes un conxunto de textos que serán explicados na aula. Adoito facer preguntas á o estudantado cando dou clase. Espero que veñades facendo as lecturas, para que poidades interactuar. 10
Obradoiro A1 A2 A6 A9 A15 B1 B3 B5 B8 C4 C6 C7 O alumnado formará pequenos grupos para facer exercicios, p.ex. análises literarias, sobre as lecturas mencionadas. 20
Presentación oral A1 A2 A6 A9 A15 B1 B5 B8 C4 C6 Será OPCIONAL e consistirá nunha actuación en directo en grupos de entre 3 e 6 persoas. O tema debe estar relacionado coa cultura poscolonial (i.e. literatura, cinema, etc.). Está prohibido ler, pero pódese ter "apuntador/a" e improvisar. 10
 
Observacións avaliación
-Todas as actividades, incluídos os exames, teñen que estar escritas con letra clara; os erros de gramática, vocabulario, deletreo, puntuación e estilo en xeral repercutirán negativamente nas notas.

-Para aprobar a materia, hai que sacar polo menos un 5 sobre 10 nos dous apartados da PROBA MIXTA, o OBRADOIRO, a DISCUSIÓN DIRIXIDA e a nota final. Se nalgunha destas seccións a nota é menos de 5, a cualificación global otorgable será como máximo 4,5.

-No exame oficial de XULLO, cada estudante deberá realizar a(s) sección(s) que non superase na primeira oportunidade. Haberá un test teórico e un comentario de texto; a presentación en grupo será tamén opcional. As seccións de discusión dirixida e taller substituiranse por un examen que poña en relación as teorías (ou conceptos) e os textos tratados na aula; devandito exame poderá ser realizado en XANEIRO polo estudantado con materias coincidentes que poida probar a imposibilidade de asistir a clase. 

-O alumnado que se presente á convocatoria adiantada de decembro avaliarase segundo as normas especificadas para a oportunidade de xullo.

-O estudiantado matriculado a tempo parcial e que teña concedida unha dispensa académica deberá porse en contacto co profesorado da materia a principio de curso e avaliarase segundo os criterios establecidos para a oportunidade de xullo.

-Para NON obter a cualificación de "Non presentado", a/o estudante debe facer polo menos a metade do traballo puntuable.

-Todos os traballos deberán ser entregados en tempo e forma para evitar así unha penalización do 25% sobre a nota obtida nos mesmos.

-Calquera falta de honradez académica (plaxio, copiar en exames, etc.) penalizarase de acordo con o establecido nas “Normas de avaliación, revisión e reclamación dás cualificacións dúas estudos de grao e mestrado universitario” (Artigo 14). Dito brevemente, a cualificación global será: SUSPENSO (0).

-Se a coordinadora considérao conveniente, poderá haber temas de auto-estudo por parte do alumnado (ex. para ampliar coñecementos). Estes materiais, que non serán obxecto de avaliación, serán provistos en Moodle.

-A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade 
(física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Filoloxía (no seguinte enderezo electrónico: pat.filoloxia@udc.gal). 

-De acordo con as distintas normativas que rexen a docencia universitaria, é necesario incorporar a perspectiva de xénero nesta materia. Isto inclúe, entre outras medidas, o uso dunha linguaxe non sexista, bibliografías inclusivas desde a perspectiva de xénero e fomentar a participación de todo o alumnado en clase, independentemente do seu xénero.

-Prestaremos especial atención a identificar e abordar os prexuízos e actitudes sexistas. Traballaremos activamente na modificación desta contorna e na promoción de valores de respecto e igualdade.

-Os nosos esforzos centraranse en detectar casos de discriminación de xénero e implementar as accións apropiadas para corrixir os devanditos casos.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes