Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
 Asignaturas
  Literatura Norteamericana 2
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba de resposta breve A1 A2 A6 A9 A10 A11 Exercicios curtos escritos na clase con frecuencia semanal sempre que sexa posible. Constarán de tests, identificación de textos e respostas persoais. A participación na clase e as presentacións orais voluntarias servirán para aumentar a nota final neste apartado. 10
Proba de ensaio A1 A2 A6 A9 A10 A11 A15 B7 B8 Dos ensaios repartidos o largo do curso con data de entrega. Fáranse en resposta a unha lista de preguntas ou consultando o tema anteriormente co profesor. O primeiro (1000 palabras mínimo) contabiliza un 20% da nota final e o segundo (1500 palabras mínimo) o 30%.
50
Análise de fontes documentais A1 A2 A6 A9 A10 A11 B1 B2 B3 B6 Exame final que consta de duas preguntas tipo ensaio. 40
 
Observacións avaliación

Os estudantes deben obter polo menos 4/10 en cada proba evaluada para optar a unha nota final. Se no é o caso, hai que repetir todolos exercicios na oportunidade de xullo salvo o traballo de clase que non contará en xullo.

Estudantes que teñan dispensa académica oficial deberán facer tódalas probas escritas, mais non os traballos de clase. Isto é os ensaios (20% + 30% = 50% da nota final) e o exame final (50%). As mesmas porcentaxes aplicaranse os estudantes que se presenten só a oportunidade de xullo.

Os alumnos que se presentan á convocatoria adiantada dedecembro avaliaranse segundo as normas especificadas para a oportunidade de xullo.

Diversidade: A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionadacoa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, co a Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/ );no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Filoloxía (no seguinte enderezo electrónico: pat.filoloxia@udc.gal ).

Todo exercicio plaxiado supón a califación de suspenso de toda a
materia segundo artigo 11, apartado 4 b), do Regulamento disciplinar do
estudantado da UDC:

Cualificación de suspenso na
convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se
cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica
0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a
comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na
segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta
de primeira oportunidade, se fose necesario.


-Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para
a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero
nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de
autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de
alumnos e alumnas...)


-Traballarase
para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e
influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e
igualdade.


-Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.


Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes