Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
 Asignaturas
  Literatura Inglesa (Séculos XX e XXI)
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A1 A2 A3 A6 A10 A11 B7 B8 B9 C7 Traballos diversos nos grupos de práctical. Un traballo longo con presentación oral na clase. 40
Proba mixta A1 A2 A3 A6 A10 A11 Exame final teórico. 50
Discusión dirixida A10 A16 A17 B4 Debates e participación dos alumnos na aula. A non participación dun xeito continuado ou a resposta incorrecta tamén dun xeito continuado ás posibles cuestións, serán interpretadas como negativas nun 20 por cento da nota. Deste xeito, un alumno que non acade ningún punto nesta parte non poderá superar a nota de 8. 10
 
Observacións avaliación

<p>OBSERVACIÓNSMOI IMPORTANTES Norma previa. Con carácter xeral, é necesario alcanzar un 4 encalquera das probas para que sexa tida en conta e sume co resto. Salvo aparticipación en clase, a proba que non alcance a nota especificada en xuñorecuperarase en xullo, polo que a nota media da materia que apareza en xuño nonpoderá superar en ningún caso os 4,9 puntos, ata que esa parte da materia sexarecuperada. O resto das cualificacións obtidas serán conservadas até xullo. Osalumnos que non acudan á proba obxectiva, coñecida aquí como "probamixta" (“test” (preguntas curtas), máis pregunta longa final, na que otest computa o 60 por cento e a pregunta longa o 40 por cento), en calquera dasdúas oportunidades, e/ou aqueles alumnos/as cuxo traballo de curso (traballos eparticipación) represente unha porcentaxe inferior ao 50 %, recibirán acalificación de Non presentado (NP). Os/as alumnos/as que si realizasen a probamixta e non a superaran, recibirán a nota numérica correspondente, e acualificación de Suspenso.&nbsp;</p><p>Aoportunidade de xullo, ou segunda oportunidade, constará tamén dunha probaescrita, mixta, como a anterior, con contidos teóricos e prácticos da materia.Esta proba computará como máximo o 50 por cento da nota final. O outro 50 % daoportunidade de xullo obterase a través dos traballos puntuais que seespecificarán no seu momento e que ha de entregar o examinando (un traballo de5-7 páxinas) a moi tardar 72 horas antes do día da celebración da proba mixtaou obxectiva á que faciamos referencia.&nbsp;O profesorado reserva o dereito decomprobar o nivel, veracidade e orixinalidade do traballo cunha breve probaoral que, por regla xeral, se efectuará o mesmo día do exame.&nbsp;</p><p>Quien tenga concedida la dispensa académica, y comoestablece la Normativa de permanencia de la universidad, será evaluadosiguiendo los criterios aplicables a la oportunidad de julio.Os alumnos matriculados a tempo parcial, que obtivesen unha 'Dispensa académica', deberán contactar cos profesores da materia sempre ao empezar o curso, en ningún caso mediado o ano, e, baixo ningún concepto ao final do mesmo.&nbsp;</p><p>Non se variarán as condicións de avaliación a aqueles alumnos que, con carácter xeral, non certificasen previamente a imposibilidade de asistir regularmente ás clases ou os que, no seu caso, optasen por solicitar dispénsaa académica. Os profesores planificarán en todos eses casos a adaptación curricular para eses alumnos, con referencia tanto ás probas obxectivas como aos traballos que han de entregar ou actividades evaluativas que haxan de levar a cabo. Igualmente estableceranse normas para substituír as porcentaxes daquelas actividades que se deriven da asistencia regular a clase, e que, nestes casos, non poderían realizarse.&nbsp;</p><p>Os alumnos que sigan a materia sen dispensa académica ou sen xustificacións documentais concretas que aconsellen a súa menor asistencia ás clases deberán cumprir, polo menos, un 90% das sesións presenciais da materia. O profesor poderá arbitrar a non posibilidade de examinar na primeira oportunidade a un alumno sen dispensa que non alcanzase o 90 por cento de asistencia a clase.&nbsp;</p><p>Os ensaios, traballos ou actividades, incluíndo os que se realicen durante o curso e/ou en clase, nos que se comprobe e demostre por parte do profesor a existencia de plaxio (copia), de fontes calquera, total ou parcialmente, serán cualificados invariablemente coa cualificación de 0.0 puntos, sen posibilidade de que dita cualificación sexa modificada pola realización dunha proba idéntica en substitución da proba obxecto do plaxio.&nbsp; &nbsp;</p><p>Os alumnos que se presentan á convocatoriaadiantada de decembro avaliaranse segundo as normas especificadas para aoportunidade de xullo.</p><p>A avaliación dos traballos escritos de calquera tipo entenderase de acordo ao seguinte baremo.&nbsp;</p><p>Un ensaio correctamente escrito, pero sen profundidade de análise, contextualización e que demostre un adecuado e maduro coñecemento literario non poderá ser considerado aprobado.</p><p>a) Profundidade da análise, madurez e coherencia... 4 puntos&nbsp;</p><p>b) Compresión literaria e contextualización......... 3 puntos&nbsp;</p><p>c) Estilo, orixinalidade e creatividade............. 2 puntos&nbsp;</p><p>d) Corrección gramatical.............................1 punto&nbsp;</p><p>A lectura das obras non é computable na nota, senón que resulta conditio sine qua non para ser avaliado/a. As probas orais desta materia redúcense á participación en clase e aos debates, no seu caso, que supoñen como máximo un 20 por cento da nota final. Non se realizará ningunha proba oral nin presentación oral nesta materia nin durante as clases nin ao final, nin individual nin colectiva. As probas fundamentais serán sempre escritas.</p><p>O estudantado a tempo parcial e completo será examinado segundo os criterios da convocatoria de xullo. </p><p><strong><em>"Turnitin</em></strong> é unha aplicación de uso para o profesorado coa finalidade de revisar porcións de texto procedentes doutros textos e sinalar a súa procedencia. É unha boa ferramenta para detectar o plaxio.</p><p>O seu uso é opcional, pero deberá advertirse ao estudantado na guía docente xa que pode recoñecer traballos previamente presentados nesta ou noutras universidades, incluso do mesmo estudante. </p><p>Se esta circunstancia acontecese entenderase como contraria á honestidade académica e aplicarase a Normativa académica de evaluaciones, de calificaciones y de reclamaciones avaliación."</p>  

Diversidade: A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis naUDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, co a Unidade de Atención á Diversidade ( https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/ );no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Filoloxía (no seguinte enderezo electrónico: pat.filoloxia@udc.gal ).

 

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes