Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
 Asignaturas
  Literatura Norteamericana nos seus Textos
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Familiarizarse con algúns dos autores máis pertinentes e os seus textos correspondentes.. A1
Ser capaz de ler criticamente. Ser capaz de identificar cuestións de xénero e carreira específicas dentro dos textos necesarios. A6
A10
Saber como relacionar mainstream discurso literario americano e temas recorrentes cos que son particulares de escritores americanos africanos en xeral. A11
A14
A15
A16
A17
A19
A20
A21
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C2
C3
C4
C6
C7
C8
Identificar temas recorrentes e/ou discursos literarios entre os escritores americanos africanos analizados, e formular as súas propias conclusións. A2
A7
Use a bibliografía apropiada (libros, capítulos de libros, ou revistas literarias), así como faga algún reserch vía instalacións de internet B1
Sexa fluído en inglés (C2). Cando estudantes fan probas escritas ou exercicios deberían concentrarse para facer bo uso de gramática inglesa. Textos/exercicios escritos deberían ser ben organizados, coherente, e lexible. A6
A8
A18
B10
Ser capaz de comparar e contrastar textos escritos por autores diferentes que tratan con cuestións totalmente diferentes. A estudantes ensínase a como sinalar semestre de thrughout de de diferenzas ou similitudes principal. O seu obxectivo é ler entrementres as liñas para subliñar información máis pertinente, e comprobar se pode ser comparado e/ou contrastado. Este método implica moita práctica que fai "lecturas minuciosas". B5
Sexa capaz de traballar en grupos, organice o alloted de tempo, prioridades de conxunto, e faga bo uso de traballo de equipo. B6
A literatura é sobre vida. Estudantes deberían ser capaces de ensinar un interese profundo e unha comprensión de cuestións de carreira e xénero na nosa propia comunidade así como mundiais. Deberían facer que clasifica calquera tema particular, relatado a tema, e iso podería ser de interese á clase completa (noticias de medios de comunicación, un concerto, unha película, brutalidade de policía, mal comportamento racista en deportes, etc) C7
Os Africans eran traídos á forza á América (e Europa) para traballar como escravos. Este tema ensina a estudantes a respectar o outro -- non importa que tipo de otherness esa persoa concreta representa. O coñecemento dos antecedentes socio históricos -- racista, discriminatorio, e terriblemente violento -- debería facer os estudantes (nos todos) mellor entender as diferenzas dentro dunha comunidade dada, e respectalos C4
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes