Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
 Asignaturas
  Literatura Norteamericana nos seus Textos
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Lecturas As Lecturas obrigatorias son elixidas cronoloxicamente para mellor entender o contexto social, así como o papel no cal Literatura Americana Africana xoga americano principal discurso Literario.
Grazas ao programa detallado, estudantes serán informados con antecedencia das lecturas asignadas a cada clase.
Espérase que estudantes len coidadosamente e criticamente, e veñen ás súas propias conclusións. Tamén se espera que veñen a clase coa lectura necesaria asignada feita.
Instrutor proporcionaría unha introdución curta que inclúe recepción crítica, formal e cuestións de temas, e sinalaría máis aspectos pertinentes así estudantes poderían ser informados antes de realmente empezar a súa propia lectura do material.
Presentación oral
Presentación de clase é traballo de equipo. Formato necesario é presentación de punto de poder.
Estudantes elixen tema para falar aproximadamente da lista proporcionada por instrutor de obras e textos que non imos tratar en clase. Estudantes deberían informar o instrutor do autor/traballo da súa elección. Estudantes necesitan incluír o seguir: breve resumo de argumento; recepción crítica (dúas revisións: un positivo; unha negativa); unha entrevista con escritor (cando e se é posible); un artigo dunha revista literaria ou capítulo de libro, e calquera outro material visual que consideran pertinente (clips de adaptacións de película; clips de documentais; artigos de medios de comunicación, etc).
Equipo é feito de 3 estudantes (4 máx.)
Proba de resposta breve
Isto é unha proba "de tipo de quizz de identificar".
Estudantes son esperados que proporciona breve e ás respostas de punto.
Dunha lista, os estudantes deberían identificar un elemento, unha expresión recorrente, unha metáfora, un nome correcto, unha posta ou unha declaración particular das lecturas necesarias. A idea é ir do moi particular ao máis general.
Estudantes deberían comentar nas razóns polas cales pensan que palabra particular ou palabras son pertinentes para o texto completo.
Sesión maxistral Este non é a conferencia aburrida unidireccional tradicional que alguén podería esperar. O propósito desta conferencia ten que familiarizar estudantes co novo texto necesario e ser autor, sinala en cuestións principais vendidas con, comentar en recepción crítica, e pedirlles que presta atención particular a certas pasaxes, as reaccións dos carácteres ou discoure narrativo utilizado.
Conferencia sempre vai dúas formas. Estudantes son máis que benvida interromper e preguntar cuestións, ou facer comentarios. Esta metodoloxía de tipo de conferencia é, de feito, máis un diálogo entre estudantes e profesor onde estudante non son o "cristal baleiro", e o instrutor non é a "xerra chea".
Proba de ensaio Neste escenario nos seus estudos académicos, estudantes deberían ser capaces de escribir ben ensaios organizados, orixinais, e críticos. Isto non é unha clase onde vostede ten que memorizar datas e nomes. Pola contra, espérase que vostede le criticamente e escribe cunha declaración de tese en mente.
Deste xeito, é esixido que estudantes escriben un ensaio comparativo sobre temas elixidos polo instrutor.
Sonlle dadas varias opcións (ata catro), escribir sobre aspectos formais do texto ou sobre temas recorrentes ou caracterización. O uso de probas dos textos son unha obriga, e isto é a razón pola cal estudantes son permitidos para usar os libros para isto dentro clasificar proba.
Antes do ensaio comparativo longo, os estudantes terán a oportunidade traballar en e escribirán un ensaio curto (catro a cinco páxinas anhelan). Isto é unha asignación tomar á casa.
Obradoiro Unha tenda de traballo en lectura minuciosa sempre axuda estudantes a aprender a como ler de forma creativa e criticamente.
Despois da nosa metodoloxía (do máis específico ao máis general), estudantes son proporcionados un selecction de citas do texto que estamos a ler clase. Coa axuda do instrutor, primeiro, sinalamos aspectos literarios como moito básicos. Concentrámonos en voz narrativa, punto de vista, lingua utilizada, ton e estilo, ou caracterización e posta. Sempre intentamos atopar unha resposta para a cuestión: Vostede cre que esta cita é pertinente para o texto completo? Por que? Por que non?
Actividades iniciais A primeira semana en clase a estudantes será dada información específica acerca do que é esperado deles, as tarefas diferentes utilizadas en clase, e como axudalos a mellor organizar o seu tempo cando preparándose para concursos de lectura, ensaio curto, presentacións de ensaio ou clase comparativas.
É tamén importante saber o que vostede espera dun tema -- Literatura Americana Africana -- que non é normalmente incluído no programa de Universidades Españolas.
Eu recomendaría estudantes para estar atento a calquera noticias nos medios de comunicación, unha película, un concerto, ou unha conferencia referíase a este tema, e eu animaríaos a compartir esa información coa clase.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes