Guía DocenteCurso Facultade de Informática |
Enxeñeiro en Informática |
Competencias / Resultados do título |
Tipo A | Código | Competencias / Resultados do título - Específicas | |
A1 | Aprender de maneira autónoma novos coñecementos e técnicas avanzadas axeitadas para a investigación, o deseño e o desenvolvemento de sistemas e servizos informáticos. | ||
A2 | Concibir e desenvolver novas arquitecturas de computación, en especial para sistemas multiprocesadores, analizando e adaptando diversas alternativas tecnolóxicas a cada problema concreto. | ||
A3 | Concibir e planificar o desenvolvemento de aplicacións informáticas complexas ou con requisitos especiais. | ||
A4 | Coñecer e aplicar diferentes protocolos de comunicación e sistemas de xestión de rede. | ||
A5 | Saber especificar, deseñar e implementar sistemas intelixentes cando as solucións convencionais non resultaren satisfactorias. | ||
A6 | Avaliar, definir, seleccionar e auditar plataformas hardware e software para a execución e desenvolvemento de aplicacións e servizos informáticos. | ||
A7 | Saber especificar, deseñar e implementar un sistema de información, empregando bases de datos. | ||
A8 | Concibir, despregar, organizar e xestionar un servizo informático complexo. | ||
A9 | Dirixir equipos de traballo ligados ao deseño de produtos, procesos, servizos informáticos e outras actividades profesionais. | ||
A10 | Saber especificar, deseñar e implementar unha política de seguridade no sistema. | ||
A11 | Implantar sistemas de calidade segundo estándares internacionais. | ||
A12 | Coñecer a regulación legal da profesión e os seus aspectos éticos, en particular os ligados á propiedade intelectual e á protección de datos. |
Tipo B | Código | Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais | |
B1 | Aprender a aprender. | ||
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. | ||
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. | ||
B4 | Aprendizaxe autónoma. | ||
B5 | Traballar de forma colaborativa. | ||
B6 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. | ||
B7 | Comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno de traballo. | ||
B8 | Traballar en equipos de carácter interdisciplinar. | ||
B9 | Capacidade para tomar decisións. | ||
B10 | Capacidade de xestión da informática (captación e análises da información). | ||
B11 | Razoamento crítico. | ||
B12 | Capacidade para a análise e a síntese. | ||
B13 | Capacidade de comunicación. | ||
B14 | Coñecemento de idiomas. | ||
B15 | Motivación pola calidade. |
Tipo C | Código | Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. | |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. | |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|