TipoA
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
AP1 |
CON_01 Coñecer os fundamentos teóricos da mecánica cuántica, o formalismo matemático, os axiomas e os sistemas máis sinxelos. |
|
AP2 |
CON_02 Adquirir coñecementos sobre sistemas cuánticos con moitos graos de liberdade como medio para almacenar e procesar información. |
|
AP3 |
CON_03 Coñecer as bases físicas que permiten codificar e procesar a información. Comprensión das novas regras que a Mecánica Cuántica impón para o seu procesamento. |
|
AP4 |
CON_04 Ter coñecementos de computación cuántica, algoritmos, circuítos, a súa programación en diferentes linguaxes e plataformas accesibles. |
|
AP5 |
CON_05 Coñecer a teoría cuántica da información, as limitacións universais e as súas implicacións para a informática, as comunicacións e a metroloxía. |
|
AP6 |
CON_06 Adquirir coñecementos sobre sistemas físicos capaces de implementar o tratamento da información en graos de liberdade cuánticos. |
|
AP7 |
CON_07 Coñecer a óptica cuántica e o papel e as propiedades da luz e a súa manipulación no procesamento da información e as comunicacións cuánticas. |
|
AP8 |
CON_08 Ter coñecementos sobre a complexidade computacional, as novas clases de complexidade e as oportunidades que ofrece a computación cuántica para abordar problemas de clase NP |
|
AP9 |
CON_09 Ter coñecementos de metroloxía e detección cuántica: principios teóricos e implementacións experimentais. |
|
AP10 |
CON_10 Coñecemento dos novos materiais cuánticos en estado sólido, as súas propiedades físicas e topolóxicas. |
|
AP11 |
CON_11 Coñecemento das comunicacións cuánticas, principios teóricos e implementacións experimentais, tanto terrestres como aéreas e vía satélite. |
|
AP12 |
CON_12 Ter coñecementos sobre a criptografía cuántica, as súas bases teóricas, as implementacións existentes e os retos aos que se enfrontan. |
|
AP13 |
CON_13 Ter coñecementos sobre as limitacións físicas e técnicas das implantacións de sistemas de tratamento da información cuántica: ruído, decoherencia, etc., así como as estratexias de mitigación ou corrección que se propoñan. |
|
AP14 |
CON_14 Ter coñecemento de conxuntos de problemas nos que a computación cuántica na súa fase actual de desenvolvemento pode ofrecer unha vantaxe sobre a computación clásica: química, bioloxía, optimización, loxística, finanzas, etc. |
|
AP15 |
CON_15 Ter coñecementos de aspectos de alto nivel da computación cuántica: aprendizaxe de máquinas cuánticas, simuladores cuánticos, arquitecturas, etc. |
|
AP16 |
CON_16 Ter coñecementos de arquitecturas de computadores cuánticos, diferentes plataformas e "full stack". |
|
AP17 |
CON_17 Ter coñecementos de técnicas experimentais de información e comunicación cuánticas. Dispositivos ópticos e de estado sólido. |
|
Investigador |
|
AI1 |
- |
TipoB
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
BP1 |
HD01 Analiza e desglosa un concepto complexo, examina cada parte e mira como encaixan |
|
BP2 |
HD02 Clasifica e identifica tipos ou grupos, mostrando como cada categoría é diferente das outras |
|
BP3 |
HD03 Comparar e contrastar e sinalar semellanzas e diferenzas entre dous ou máis temas ou conceptos |
|
BP4 |
HD04 Avaliar e decidir sobre o valor de algo comparándoo cun estándar de valor aceptado |
|
BP5 |
HD05 Analizar as causas e os efectos dun problema e atopar unha forma de deter as causas ou os efectos |
|
BP6 |
HD11 Elaborar con precisión as preguntas relevantes para un problema concreto |
|
BP7 |
HD12 Buscar a conxunción entre forma e función e dar forma a materiais para un fin específico |
|
BP8 |
HD13 Improvisar solucións dun xeito innovador para resolver un problema |
|
BP9 |
HD14 Innovar e crear algo que non existía antes, xa sexa un obxecto, un procedemento ou unha idea |
|
BP10 |
HD21 Analizar a situación, pensar no asunto, propósito, emisor, receptor, medio e contexto dunha mensaxe |
|
BP11 |
HD22 Avalía as mensaxes, decide se son correctas, completas, fiables, fiables e actualizadas. |
|
BP12 |
HD23 Comuníquese utilizando as normas esperadas para o medio elixido. |
|
BP13 |
HD24 Participar activamente na actividade presencial na aula. |
|
BP14 |
HD31 Asignar recursos e responsabilidades para que todos os membros dun equipo poidan traballar de forma óptima |
|
BP15 |
HD32 Ten unha idea clara do que non funciona ben e que melloras se poden facer. |
|
BP16 |
HD33 Establecer obxectivos para que o grupo analice a situación, decida que resultado se desexa e estableza claramente un obxectivo alcanzable. |
|
BP17 |
HD34 Crear un ambiente no que todos os membros poidan contribuír segundo as súas capacidades |
TipoC
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
CP1 |
C1. Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CP2 |
C2. Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CP3 |
C3. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CP4 |
C4. Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
|
CP5 |
C5. Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CP6 |
C6. Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. |
|
CP7 |
C7. Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
|
CP8 |
C8. Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
CP9 |
C9. Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
|
CP10 |
- |