TipoA
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
AP1 |
CON1-Concepto e fundamento histórico do patrimonio |
|
AP2 |
CON2-Coñecementos sobre a difusión e os usos públicos da historia e do patrimonio |
|
AP3 |
CON3-Coñecementos sobre aspectos xurídicos (normativa, lexislación) e outros documentos instrumentais para a protección do patrimonio cultural |
|
AP4 |
CON4-Coñecementos sobre entidades de patrimonio dixital, modelaxe e xestión da información patrimonial |
|
AP5 |
CON5-Coñecementos sobre creación e xestión de proxectos patrimoniais na contorna dixital |
|
AP6 |
CON6-Coñecementos teórico-prácticos sobre a conservación do patrimonio |
|
AP7 |
CON7-Coñecementos sobre a virtualización do patrimonio cultural: infografías, realidade aumentada, visualización 3D, xeolocalización, fotointerpretación |
|
AP8 |
CON8-Coñecementos sobre a cartografía dixital/sistemas xeográficos de información |
|
AP9 |
CON9-Coñecementos sobre produtos interactivos e apps aplicadas á difusión e á educación patrimonial |
|
AP10 |
CON10-Coñecementos sobre a comunicación cultural e marketing do patrimonio cultural |
|
AP11 |
CON11-Coñecemento dos arquivos históricos e as institucións bibliográficas, os seus fondos, a súa dixitalización e o servizo que prestan a través da rede |
|
AP12 |
CON12-Coñecementos sobre ferramentas dixitais para organización e xestión do patrimonio arqueolóxico |
|
AP13 |
CON13-Coñecementos sobre ferramentas dixitais para organización e xestión do patrimonio artístico |
|
AP14 |
CON14-Coñecementos sobre normas de descrición e organización para catálogos de pezas artísticas, así como fichas e catálogos de arquitectura |
|
AP15 |
CON15-Coñecementos sobre o patrimonio cultural inmaterial: diversidade e protección das súas manifestacións |
|
AP16 |
CON16-Coñecementos sobre ferramentas dixitais para a organización e xestión do patrimonio inmaterial |
|
AP17 |
CON17-Coñecementos sobre os sistemas de catalogación e almacenaxe dixital para a organización e xestión do patrimonio fotográfico, audiovisual e digital |
|
AP18 |
CON18-Coñecementos sobre ferramientas dixitais para a organización do patrimonio agroecolóxico e paisaxístico |
|
AP19 |
CON19-Coñecemento sobre os saberes agroecolóxicos transxeneracionais de manexo do medio, organización das formas de produción e construción como resultado de paisaxes etnoculturais |
|
AP20 |
CON20-Coñecementos sobre infraestruturas de datos espaciais |
|
AP21 |
CON21-Coñecemento dos mecanismos de construción do relato historiográfico e as súas potencialidades narrativas desde o presente, a través da historia pública |
|
AP22 |
CON22-Coñecementos fundamentais conforme aos que se desenvolve o método científico, as formas e lugares de obtención de documentación histórica para o seu posterior tratamento e presentación de resultados conforme ás correntes máis significativas |
|
AP23 |
CON23-Coñecementos sobre a valorización do patrimonio: fundamentos e técnicas |
|
AP24 |
CON24-Coñecementos sobre co-creación e implementación de proxectos innovadores e sostibles no ámbito do patrimonio cultural |
|
AP25 |
CON25-Coñecementos sobre Internet e a Web; Aplicacións web; Aplicacións móbiles; Introdución á gamificación |
|
AP26 |
CON26-Coñecementos sobre a ciencia da información xeográfica. A natureza da información xeográfica. Fontes de información xeográfica e territorial. A cartografía como fonte e ferramenta de análise territorial |
TipoB
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
BP1 |
HAB1-Ser capaz de establecer relacións para producir coñecemento no contorno da intelixencia dixital |
|
BP2 |
HAB2-Ser capaz de aplicar coñecemento na resolución de problemas |
|
BP3 |
HAB3-Ser capaz de establecer relacións e interactuar cos enfoques de diversas disciplinas |
|
BP4 |
HAB4-Ser capaz de identificar fontes de información, recompilar e analizar datos e elaborar sínteses en relación con eles |
|
BP5 |
HAB5-Ser capaz de elixir e presentar os resultados de proxectos de todo tipo relacionados coa xestión do patrimonio dixital |
|
BP6 |
DES1-Ser capaz de manexar ferramentas tecnolóxicas e informáticas aplicadas á dixitalización do patrimonio |
|
BP7 |
DES2-Ser capaz de planificar e xestionar o desenvolvemento temporal dun proxecto de xestión patrimonial |
|
BP8 |
DES3-Ser capaz de traballar en equipo cunha actitude colaborativa e interdisciplinar |
TipoC
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
CP1 |
CB1. Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
CP2 |
CB2. Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa sá área de estudo |
|
CP3 |
CB3. Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
CP4 |
CB4. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
|
CP5 |
CB5. Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que terá que ser en grande medida autodirixido ou autónomo |
|
CP6 |
CG1. Construír, xestionar e difundir o patrimonio dixital e o tratamiento dixital do patrimonio en todas as súas acepcións |
|
CP7 |
CG2. Aplicar o coñecemento na implementación de proxectos patrimoniais no contorno digital |
|
CP8 |
CG3. Utilizar adecuadamente as ferramentas tecnolóxicas necesarias para a adquisición, procesado, xestión e difusión do patrimonio cultural dixital |
|
CP9 |
CG4. Integrar destrezas de comunicación orientadas ao marketing cultural en contornos emprendedores |
|
CP10 |
CG5. Traballar en equipos interdisciplinares en ámbitos empresariais de mercado e institucionais de xestión cultural |
|
CP11 |
CG6. Crear contidos orixinais no ámbito do patrimonio cultural unindo coñecementos humanísticos e tecnolóxicos. |
|
CP12 |
CT1. Adaptar o uso e transferencia do coñecemento a novas situacións derivadas do cambio tecnolóxico |
|
CP13 |
CT2. Facer fronte de forma activa á resolución de problemas no contorno social e de mercado. |
|
CP14 |
CT3. Adquirir un compromiso ético coas diversas formas de comunicación en contornos dixitais. |
|
CP15 |
CT4. Comprender os valores da igualdade, sustentabilidade ambiental e o dereito ao acceso equitativo aos recursos tecnolóxicos no coidado do patrimonio cultural dixital. |