Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Computación de Altas Prestacións
 Competencias do título


TipoA Código  
  Investigador
  AI1 Analizar e mellorar o rendemento dunha arquitectura ou un software dado.
  AI2 Definir, avaliar e seleccionar a arquitectura e o software máis axeitado para a resolución dun problema.
  AI3 Coñecer o manexo de librerías numéricas HPC, as suas posibilidades e as suas aplicacións nos distintos campos da Enxeñería.
  AI4 Profundizar no coñecemento das ferramentas de programación e particularmente en entornos Unix e linguaxes C e Fortran.
  AI5 Coñecer as arquitecturas emerxentes no campo da supercomputación.
  AI6 Analizar, deseñar e implementar algoritmos e aplicacións paralelas eficientes.
  AI7 Adquirir coñecementos sobre as tecnoloxías de virtualización: instalación, configuración e utilización.
  AI8 Coñecer as tecnoloxías e ferramentas dispoñibles para a computación en sistemas distribuidos sobre unha rede e o procesamiento de intentes cantidades de datos.
  AI9 Coñecer os principais elementos HW e SW dun servidor e ser capaz de mellorar o rendemento e as capacidades do mesmo.
  AI10 Adquirir os coñecementos necesarios para a administración dos servizos dos sistemas.
  AI11 Implementar as políticas e servizos que garantan a continuidade da dispoñibilidade.
  AI12 Coñecer as tendencias en supercomputación así como a súa utilización práctica nos sectores industrial, académico e público.
  AI13 Integrarse na operativa diaria dun centro relacionado coa supercomputación.
  AI14 Implantar e administrar sistemas de supercomputación, HPC e HTC.
  AI15 Deseñar un proxecto de nova execución.
  AI16 Xestionar un proxecto colaborativo.
TipoB Código  
  Investigador
  BI1 Poseer e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
  BI2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa sua área de estudo
  BI3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrentarse á complexidade de formular xuicios a partir de unha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuicios
  BI4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades
  BI5 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudiando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
  BI6 Coñecer e experimentar o método científico de investigación.
  BI7 Capacidade de análise e síntese.
  BI8 Capacidade de organización e planificación.
  BI9 Motivación pola calidade e mellora contínua.
  BI10 Buscar e seleccionar a información útil necesaria para resolver problemas complexos, manexando con soltura as fontes bibliográficas do campo.
  BI11 Manter e estender formulacións teóricas fundados para permitir a introdución e explotación de tecnoloxías novas e avanzadas.
  BI12 Ser capaz de traballar en un equipo, en especial de carácter interdisciplinar.
  BI13 Expor, defender e discutir propostas.
TipoC Código  
  Mixto
  CM1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
  CM2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
  CM3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
  CM4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
  CM5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
  CM6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
  CM7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
  CM8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes