Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Enxeñaría Informática (plan 2012)
 Asignaturas
  Arquitecturas e plataformas móbiles
   Contidos
Temas Subtemas
Introdución ás arquitecturas e plataformas móbiles Hardware: arquitecturas e plataformas. Arquitectura ARM.

Software: plataformas e sistemas operativos móbiles. Perspectiva histórica, ecosistema de desenvolvemento, mercado e monetización.
Introdución a Android Construíndo a primeira App: entorno e ferramentas de desenvolvemento.

Compoñentes dunha App.

Relación entre Apps, a máquina virtual e os procesos Linux.

Ciclo de vida das Actividades.

Paralelización de tarefas: AsyncTask

Procesos e fíos de execución
Experiencia de usuario: Usabilidade e interfaces de usuario Introdución á usabilidade das aplicacións móbiles e á interación co usuario.

Guías de estilo e patróns de deseño de interfaces gráficas de usuario en dispositivos móbiles. Exemplos.
Conceptos avanzados en Android Fragments

Parcelables

Services

Content Providers, Content Resolvers

Loaders

Apps, procesos e threads: IPC en Android

Android Binder

Xeolocalización

Almacenamento local

Multimedia
Programación dirixida por eventos e xestión da concurrencia Introdución á programación dirixida por eventos.

Patróns: Publisher/Subscriber, Active Object, Monitor Object, Half/Sync-Half-Async e Thread Pool.

Aplicación a Android
Arquitectura e deseño de software en dispositivos móbiles Arquitectura cliente/servidor. HTTP. API REST.

Serialización/Deserialización de datos.

Patróns arquitecturais de software aplicables ós dispositivos móbiles: MVC e as súas variantes.

Bloques avanzados de construcción da interfaz de usuario en Android

Adaptadores: SyncAdapters, AdapterView
Ferramentas e técnicas de desenvolvemento de aplicacións móbiles Ferramentas avanzadas para o desenvolvemento de aplicacións móbiles.

Depuración, optmización e proba de aplicacións móbiles.
Notificacións e servizos na nube Notificacións en dispositivos móbiles.

Computación na nube e servizos: notificacións, copias de seguridade, xestión de usuarios, etc.
Aplicacións nativas, baseadas en web e híbridas Desenvolvemento de aplicacións web móbiles.

Desenvolvemento de aplicacións móbiles híbridas.

Frameworks de desenvolvemento.
Sensorización en plataformas móbiles Introducción á sensorización en plataformas móbiles.

Conceptos básicos de sensores e tipos de sensores.

Manexo de sensores en Android.
Pantallas e Mobile HMI Pantallas nos dispositivos móbiles. Tipos e tecnoloxías empregadas.

Mobile HMI.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes