Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Enxeñaría Informática (plan 2012)
 Asignaturas
  Traballo fin de mestrado
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Traballo fin de mestrado Código 614502012
Titulación
Mestrado Universitario en Enxeñaría Informática (plan 2012)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 18
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Computación
Electrónica e Sistemas
Matemáticas
Medicina
Tecnoloxías da Información e as Comunicacións
Coordinación
Gonzalez Ares, Luis Andres
Correo electrónico
luis.ares@udc.es
Profesorado
Alonso Pardo, Miguel angel
Barreira Rodriguez, Noelia
Barreiro Garcia, Álvaro
Dapena Janeiro, Adriana
Gómez Rodríguez, Carlos
Gonzalez Ares, Luis Andres
Parapar López, Javier
Pardo Martínez, Xoán Carlos
Pazos Sierra, Alejandro
Pedreira Fernández, Oscar
Pereira Loureiro, Javier
Correo electrónico
miguel.alonso@udc.es
noelia.barreira@udc.es
alvaro.barreiro@udc.es
adriana.dapena@udc.es
carlos.gomez@udc.es
luis.ares@udc.es
javier.parapar@udc.es
xoan.pardo@udc.es
alejandro.pazos@udc.es
oscar.pedreira@udc.es
javier.pereira@udc.es
Web
Descrición xeral O Traballo Fin de Mestrado é un exercicio orixinal a realizar individualmente, consistente nun proxecto integral de Enxeñaría Informática de natureza profesional no que se sinteticen as competencias da titulación, e que para superalo presentarase e defenderase diante dun tribunal universitario, cando se teñan superados os outros créditos da titulación.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes