Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Ciencia e Tecnoloxías de Información Cuántica
 Competencias do título


TipoA Código  
  Profesionalizador
  AP1 CON_01 Coñecer os fundamentos teóricos da mecánica cuántica, o formalismo matemático, os axiomas e os sistemas máis sinxelos.
  AP2 CON_02 Adquirir coñecementos sobre sistemas cuánticos con moitos graos de liberdade como medio para almacenar e procesar información.
  AP3 CON_03 Coñecer as bases físicas que permiten codificar e procesar a información. Comprensión das novas regras que a Mecánica Cuántica impón para o seu procesamento.
  AP4 CON_04 Ter coñecementos de computación cuántica, algoritmos, circuítos, a súa programación en diferentes linguaxes e plataformas accesibles.
  AP5 CON_05 Coñecer a teoría cuántica da información, as limitacións universais e as súas implicacións para a informática, as comunicacións e a metroloxía.
  AP6 CON_06 Adquirir coñecementos sobre sistemas físicos capaces de implementar o tratamento da información en graos de liberdade cuánticos.
  AP7 CON_07 Coñecer a óptica cuántica e o papel e as propiedades da luz e a súa manipulación no procesamento da información e as comunicacións cuánticas.
  AP8 CON_08 Ter coñecementos sobre a complexidade computacional, as novas clases de complexidade e as oportunidades que ofrece a computación cuántica para abordar problemas de clase NP
  AP9 CON_09 Ter coñecementos de metroloxía e detección cuántica: principios teóricos e implementacións experimentais.
  AP10 CON_10 Coñecemento dos novos materiais cuánticos en estado sólido, as súas propiedades físicas e topolóxicas.
  AP11 CON_11 Coñecemento das comunicacións cuánticas, principios teóricos e implementacións experimentais, tanto terrestres como aéreas e vía satélite.
  AP12 CON_12 Ter coñecementos sobre a criptografía cuántica, as súas bases teóricas, as implementacións existentes e os retos aos que se enfrontan.
  AP13 CON_13 Ter coñecementos sobre as limitacións físicas e técnicas das implantacións de sistemas de tratamento da información cuántica: ruído, decoherencia, etc., así como as estratexias de mitigación ou corrección que se propoñan.
  AP14 CON_14 Ter coñecemento de conxuntos de problemas nos que a computación cuántica na súa fase actual de desenvolvemento pode ofrecer unha vantaxe sobre a computación clásica: química, bioloxía, optimización, loxística, finanzas, etc.
  AP15 CON_15 Ter coñecementos de aspectos de alto nivel da computación cuántica: aprendizaxe de máquinas cuánticas, simuladores cuánticos, arquitecturas, etc.
  AP16 CON_16 Ter coñecementos de arquitecturas de computadores cuánticos, diferentes plataformas e "full stack".
  AP17 CON_17 Ter coñecementos de técnicas experimentais de información e comunicación cuánticas. Dispositivos ópticos e de estado sólido.
  Investigador
  AI1 -
TipoB Código  
  Profesionalizador
  BP1 HD01 Analiza e desglosa un concepto complexo, examina cada parte e mira como encaixan
  BP2 HD02 Clasifica e identifica tipos ou grupos, mostrando como cada categoría é diferente das outras
  BP3 HD03 Comparar e contrastar e sinalar semellanzas e diferenzas entre dous ou máis temas ou conceptos
  BP4 HD04 Avaliar e decidir sobre o valor de algo comparándoo cun estándar de valor aceptado
  BP5 HD05 Analizar as causas e os efectos dun problema e atopar unha forma de deter as causas ou os efectos
  BP6 HD11 Elaborar con precisión as preguntas relevantes para un problema concreto
  BP7 HD12 Buscar a conxunción entre forma e función e dar forma a materiais para un fin específico
  BP8 HD13 Improvisar solucións dun xeito innovador para resolver un problema
  BP9 HD14 Innovar e crear algo que non existía antes, xa sexa un obxecto, un procedemento ou unha idea
  BP10 HD21 Analizar a situación, pensar no asunto, propósito, emisor, receptor, medio e contexto dunha mensaxe
  BP11 HD22 Avalía as mensaxes, decide se son correctas, completas, fiables, fiables e actualizadas.
  BP12 HD23 Comuníquese utilizando as normas esperadas para o medio elixido.
  BP13 HD24 Participar activamente na actividade presencial na aula.
  BP14 HD31 Asignar recursos e responsabilidades para que todos os membros dun equipo poidan traballar de forma óptima
  BP15 HD32 Ten unha idea clara do que non funciona ben e que melloras se poden facer.
  BP16 HD33 Establecer obxectivos para que o grupo analice a situación, decida que resultado se desexa e estableza claramente un obxectivo alcanzable.
  BP17 HD34 Crear un ambiente no que todos os membros poidan contribuír segundo as súas capacidades
TipoC Código  
  Profesionalizador
  CP1 C1. Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
  CP2 C2. Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
  CP3 C3. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
  CP4 C4. Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero.
  CP5 C5. Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
  CP6 C6. Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables.
  CP7 C7. Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social.
  CP8 C8. Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
  CP9 C9. Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos.
  CP10 -
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes