Teaching GuideTerm
Faculty of Computer Science
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Patrimonio Cultural Dixital
 Subjects
  Cultural Communication and Marketing
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2023/24
Subject (*) Cultural Communication and Marketing Code 614552006
Study programme
Máster Universitario en Patrimonio Cultural Dixital
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatory 5
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Empresa
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Piñeiro Otero, Maria Teresa
E-mail
teresa.pineiro@udc.es
Lecturers
González Neira, Ana María
Piñeiro Otero, Maria Teresa
Rodríguez Fernández, María Magdalena
Rodríguez Vázquez, Clide
E-mail
ana.gneira@udc.es
teresa.pineiro@udc.es
magdalena.rodriguez@udc.es
c.rodriguezv@udc.es
Web
General description A evolución do concepto de cultura e a súa relación cos modos de vida-interaccións dunha sociedade esixen unha revisión tanto da concepción da oferta cultural e do produto patrimonial como das formas, medios e estratexia para a súa xestión, experiencia e difusión. Neste sentido a materia “Comunicación e mercadotecnia cultural” efectúa unha aproximación á composición e xestión da oferta cultural desde a perspectiva da mercadotecnia, a creación do produto cultura así como os medios, formas e estratexias comunicativas que poden amplificar a súa vivencia e alcance.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes