Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enxeñaría Informática
 Asignaturas
  Algoritmos
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Algoritmos Código 614G01011
Titulación
Grao en Enxeñaría Informática
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Inglés
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Computación
Coordinación
Valderruten Vidal, Alberto
Correo electrónico
alberto.valderruten@udc.es
Profesorado
Casanova Crespo, Jose Maria
Fontenla Romero, Oscar
Gómez Rodríguez, Carlos
Hernandez Pereira, Elena Maria
Jorge Castro, Jose Santiago
Valderruten Vidal, Alberto
Correo electrónico
jose.casanova.crespo@udc.es
oscar.fontenla@udc.es
carlos.gomez@udc.es
elena.hernandez@udc.es
santiago.jorge@udc.es
alberto.valderruten@udc.es
Web http://moodle.udc.es/course/view.php?id=55374
Descrición xeral A materia de Algoritmos permite ao estudante de Enxeñería informática profundizar nas técnicas de deseño dos algoritmos tendo en conta factores cualitativos e cuantitativos na avaliación dos mesmos. Dunha parte completa a formación na elaboración de programas eficientes e correctamente estructurados, e doutra parte permite abordar as técnicas de deseño máis utilizadas na resolución dos problemas que pode encontrar o enxeñeiro. É de destacar que a realización de experimentos de medición de tempos de execución sobre os distintos algoritmos analizados achega un enfoque empírico que adoita ser moi valorado polo estudante, que pode así constatar a interpretación concreta das complexidades atopadas. As dificultades plantexadas por algúns casos estudados permiten unha reflexión complementaria sobre aspectos como a xestión de recursos informáticos, detalles de execución de procesos, arquitecturas e sistemas operativos utilizados, etc. Tamén é destacable o estudo e análise dun conxunto importante de algoritmos fundamentais, cubrindo un amplo espectro de técnicas algorítmicas e de as súas aplicacións. A posibilidade de usar distintas técnicas na resolución dalgúns problemas leva naturalmente a pensar nas vantaxes e inconvintes das distintas estratexias, e na necesidade de saber elixir a que mellor se adapta a cada situación. Por último é importante profundizar no rigor necesario para desenvolver non só solucións que se adapten a unhas especificacións dadas, sino ademáis que o fagan de modo eficiente dende o punto de vista dos recursos informáticos necesarios. Resulta fundamental a ilustración mediante varios casos prácticos nos que a existencia de algoritmos eficientes coñecidos leva a desechar os deseños alternativos por moi naturais que podan resultar a primeira vista.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Sen cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Traballos tutelados *Metodoloxías docentes que se modifican Sesión maxistral: Realizarase de forma non presencial, a través de Teams e/ou de vídeos gravados Proba de resposta breve: Realizarase de forma non presencial, a través de Teams e Moodle. Prácticas de laboratorio: Realizarase de forma non presencial, usando Teams. Recomendase unha configuración do portatil con linux, gcc e svn. Solución de problemas: Realizarase de forma non presencial, usando Teams e Moodle Proba obxectiva: Realizarase de forma non presencial, usando Teams e Moodle, ademáis da configuración recomendada do portatil con linux, gcc e svn para a parte práctica. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico: diariamente, para facer consultas. Moodle: diariamente, para acceder aos materiais de clase, consultar o calendario ou facer uso dos foros. Teams: durante as horas de teoría, TGR ou práctica previstas no horario da asignatura; titorías en grupo sobre a teoría (2h por semana) e sobre as prácticas (2h por semana); no que respecta ás titorías individuais, fora das horas de clase a atención manténse nos horarios de titorías previa solicitude a través do correo electrónico. 4. Modificacións na avaliación Todas as probas (avaliación continua e proba obxectiva) son en modalidade non presencial. *Observacións de avaliación: Mantense as previsións da guía docente. Ofrecerase unha data alternativa aos estudantes que tiveran problemas loxísticos no momento das probas. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Sen cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes