Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enxeñaría Informática
 Asignaturas
  Deseño Software
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Identificar o deseño software como unha das fases do ciclo de vida do software A7
A13
A14
B3
B4
C3
Coñecer os principios e propiedades básicas da orientación a obxectos A7
A13
A14
B1
B2
B3
B4
C3
C6
Plasmar un deseño software utilizando os artefactos propios dunha linguaxe de modelado coma UML A7
A13
A14
B1
B2
B3
B4
C3
C6
Coñecer os principios básicos que representan un bo deseño software A7
A13
A14
B1
B2
B3
B4
C3
C6
Identificar problemas típicos de deseño e as suas solucións máis comúns A7
A13
A14
B1
B2
B3
B4
C3
C6
Usar un deseño como guía para a implementación do software A7
A13
A14
B1
B2
B3
B4
C3
C6
Aprender unha linguaxe orientada a obxectos e aspectos relacionados (IDE, probas, repositorios, etc.) A13
B1
B2
B3
B4
C3
C6
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes