Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enxeñaría Informática
 Asignaturas
  Deseño Software
   Contidos
Temas Subtemas
1. Introducción • Deseño software
• Analise e deseño orientado a obxectos
2. Elementos Básicos da Orientación a Obxectos • Clases e obxectos
• Identidade de obxectos
• Estado de obxectos
• Comportamento de obxectos
3. Características Básicas da Orientación a Obxectos • Abstracción e encapsulamento
• Modularidade
• Xerarquía
• Polimorfismo
• Tipificación
• Ligadura Dinámica
4. Linguaxe Unificada de Modelado (UML) • Introducción
• Bloques básicos do UML
• Deseño estático: Diagramas de clases
• Deseño dinámico: Diagramas de interacción
• Outros diagramas
5. Principios de Deseño • Calidade no deseño
• Principios SOLID
• Tipos de herdanza
6. Patróns de Deseño • Introducción aos patróns de deseño
• Patróns elementais
• Deseños adaptables aos cambios
• Patróns e coleccións de obxectos
• Deseños débilmente acoplados
• Outros patróns e principios
Prácticas • Introducción a Java
• Programación en parella
• Probas de software
• Repositorios de código
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes