Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enxeñaría Informática
 Asignaturas
  Contornos Inmersivos, Interactivos e de entretemento
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas de laboratorio A43 A44 B1 B9 Realización dun traballo composto de duas prácticas correspondentes a os dous videoxogos a desenrolar. Para o 2D faise uso da plataforma PyGame como motor de apoio no desenrolo. Para o 3D utilizase unha das plataformas máis comunes actualmente como é Unity3D.
Ademáis dos videoxogos, evaluase a calidade da documentación e a metodoloxía aplicadas no desenrolo.
50
Proba obxectiva A43 A44 B1 C6 Examen teórico escrito sobre os contidos da asignatura. Tratase dunha probe mixta con preguntas tipo test e algunhas preguntas curtas de desenrolo para que os alumnos demostren a asimilación dos conceptos. 50
 
Observacións avaliación

Criterios particulares de
evaluación e asistencia para alumnos con matrícula a tiempo parcial:

En canto ás prácticas e traballos, deberán entregarse en data igual que os alumnos de tempo
completo.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes