Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencia e Enxeñaría de Datos
 Asignaturas
  Fundamentos da Programación I
   Contidos
Temas Subtemas
1 CONCEPTOS BÁSICOS 1.1 Algoritmos
1.1.1 Representación de algoritmos

1.2 Programas
1.2.1 Tipos de programas

1.3 Linguaxes de programación
1.3.1 Unha visión histórica
1.3.2 Clasificación das linguaxes
1.3.3 Instrucións máis importantes
1.3.4 Propiedades das linguaxes
1.4 Tradutores
1.5. Descripción das linguaxes
1.6 Estrutura dun programa

1.7 Elementos dun programa
1.7.1 Símbolos predefinidos
1.7.2 Símbolos especiais
1.7.3 Identificadores
1.7.4 Etiquetas
1.7.5 Comentarios
1.7.6 Directivas
1.7.7 Constantes
1.7.8 Números
1.7.9 Cadeas de carácteres
1.7.10 Variables: Declaración e iniciación
1.7.11 Variables: Dirección de Memoria

1.8 Saída e Entrada
1.8.1 Sentenzas de saída
1.8.2 Sentenzas de entrada

1.9 Tipos de datos e operadores
1.9.1 Tipos de datos
1.9.2 Operadores
1.9.3 Expresións
1.10 Depuración de programas
2 SENTENZAS DE CONTROL 2.1 Secuencial

2.2 Condicional
2.2.1 A sentenza condicional simple
2.2.2 A sentenza condicional múltiple

2.3 Repetitiva
2.3.1 Introdución
2.3.2 Variables asociadas aos bucles
2.3.3 Funcionamento dos diferentes tipos de bucles
2.3.4 Bucle FOR
2.3.5 Equivalencia entre bucles
2.3.6 Erros nos bucles
2.3.7 Deseño de bucles
3 ARQUITECTURA DUN PROGRAMA 3.1 Funcións
3.1.1 Tipos de funcions
3.2 Función como argumentos
3.3 Corrutinas
3.4 Recursividade
3.4.1 Natureza da recursividade
3.4.2 Recursión infinita
4 ESTRUTURAS SIMPLES DE DATOS 4.1 Vectores
4.1.1 Tipo de datos
4.1.2 Declaración dun vector

4.2 Tuplas
4.2.1 Tipo de datos
4.2.2 Operacións con tuplas

4.3 Cadeas de caracteres
4.3.1 Cadeas de lonxitude variable
5 ALMACENAMENTO PERSISTENTE 5.1 Ficheiros
5.2 Tipos de ficheiros
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes