Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Intelixencia Artificial
 Asignaturas
  Programación I
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Prácticas de laboratorio Nas sesións de prácticas o alumno diseñará o pseudocódigo do problema a resolver (papel ou ordenador) para despois codificalo en Linguaxe Phyton, compilalo, executalo e comprobar o seu nivel de corrección.

Os enunciados dos programas proporcionarase coa suficiente antelación para que os alumnos poidan aproveitar mellor o seu tempo.

É misión do profesor supervisar o código xerado polo alumno para resolver dúbidas, corrixir malos estilos de programación e corrixir erros, contando con que o profesor non é un compilador que busca erros.
Proba obxectiva Para evaluar el aprendizaje, se realizará una prueba escrita que constará de varios ejercicios a realizar en lenguaje de programación Python. Se realizará en las fechas establecidas por la Xunta de Facultade.
Sesión maxistral Nas sesións de teoría, o profesor describe os obxectivos e os contidos da materia, para dar unha visión particular do tema para tratar e relacionalo con outros dentro da materia

Despois desenvólvese o tema correspondente na forma de sesión maxistral, axudándose das ferramentas técnicas dispoñibles, facendo fincapé en certas cuestións nas que o alumno debe profundar no seu autoaprendizaje.

O obxectivo é que o alumno aprenda a algoritmizar, utilizar as estruturas básicas de datos e resolver sinxelos problemas de programación. Utilizarase como linguaxe de codificación Phyton

As sesión maxistrais poden ser presenciais ou a través de plataformas informáticas como TEAMS (en casos excepcionais). Tamén se poden incluír vídeos explicativos de diferentes partes dos contidos teóricos
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes