Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Intelixencia Artificial
 Asignaturas
  Programación II
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Levar a cabo o proceso que permite, desde a abstracción, implementar código de alta calidade. A2
B2
B5
B7
C3
Aplicar programación modular para resolver problemas específicos no ámbito de IA. A2
B6
B8
B9
C3
Adquirir competencias para resolver problemas de forma metodolóxica e práctica. B5
B7
C3
Identificar e ter a capacidade para seleccionar nunha contorna práctica as principais librerías no campo de IA e Ciencia de Datos. B2
B5
B9
Comprender os conceptos básicos da programación funcional e o lambda cálculo e demostrar en que medida a súa aplicación favorece o desenvolvemento de aplicacións en IA. A3
B8
B9
Adquirir as competencias para analizar a complexidade computacional dun determinado algoritmo, así como desenvolver as capacidades necesarias para escoller a combinación de estruturas de datos e estratexia de resolución máis apropiada para resolver de modo eficiente (en termos de recursos espaciais e temporais) un determinado problema. A2
B4
B6
B7
C2
C3
Analizar as alternativas para afrontalo e identificar que aspectos poden abordarse con IA e cales non. A2
A3
B6
B8
B9
C2
Comprender os principios necesarios para construír solucións completas, escalables e robustas, centradas no/a usuario/a, nas que os compoñentes de IA encaixan como parte dun todo. A2
B2
B4
B6
B8
B9
C3
Manexar técnicas e ferramentas de proba para asegurar a calidade dos resultados. B8
B9
C2
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes