Teaching GuideTerm
Faculty of Sociology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos (plan 2012)
 Subjects
  Planificación e xestión de destinos e novos produtos turísticos para reunións e convencións
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Describir a situación actual e as tendencias futuras no mercado do turismo de reunións e convencións. AC7
BC2
Identificar os axentes ou entes implicados no desenvolvemento do turismo de reunións e convencións. AC4
Planificar novos produtos turísticos para reunións e convencións. AC7
AC8
AC10
BC11
BC14
CC3
Aplicar os pasos a seguir para organizar un congreso nos seus diferentes aspectos. AC10
AC11
BC2
BC8
BC9
BC11
CC5
Evaluar a importancia da mercadotecnia de destinos e produtos no turismo de negocios e reunións. AC7
AC10
BC11
Aplicar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización de produtos turísticos para reunións e convencións. AC10
CC3
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes