Teaching GuideTerm
Faculty of Sociology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
 Subjects
  Sociology of Markets
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Explicar sociolóxicamente os mercados, a súa dimensión como institución social e histórica e as relacións e influencias que manteñen co sector público e o Terceiro Sector. AC5
AC11
BC3
Analizar dunha forma crítica os conceptos que sobre o mercado desenvolven varios autores. AC1
AC6
BC5
BC6
BC7
Aplicar os coñecementos sociolóxicos relativos ao mercado para dimensionar e xustificar un obxecto de estudo de investigación social e/ou de mercados. AC3
AC5
AC10
BC6
Ser capaces de expresar oralmente e por escrito as reflexións e conclusións obtidas a partir das lecturas, as prácticas en clase e os debates realizados na aula. AC10
BC2
BC4
BC10
BC11
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes