Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
 Asignaturas
  Socioloxía dos Mercados
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Explicar sociolóxicamente os mercados, a súa dimensión como institución social e histórica e as relacións e influencias que manteñen co sector público e o Terceiro Sector. AM2
AM5
AM11
BM3
BM8
CM5
CM6
CM7
Analizar dunha forma crítica os conceptos que sobre o mercado desenvolven varios autores. AM1
AM6
BM5
BM6
BM7
CM4
CM8
Aplicar os coñecementos sociolóxicos relativos ao mercado para dimensionar e xustificar un obxecto de estudo de investigación social e/ou de mercados. AM3
AM5
AM10
BM6
Ser capaces de expresar oralmente e por escrito as reflexións e conclusións obtidas a partir das lecturas, as prácticas en clase e os debates realizados na aula. AM10
BM2
BM4
BM10
BM11
CM1
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes