Teaching GuideTerm
Faculty of Sociology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
 Subjects
  Nocións Básicas de Mercado
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2015/16
Subject (*) Nocións Básicas de Mercado Code 615518003
Study programme
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatoria 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Economía Aplicada 1
Coordinador
Sanchez Santos, Jose Manuel
E-mail
jose.manuel.sanchez@udc.es
Lecturers
Sanchez Santos, Jose Manuel
E-mail
jose.manuel.sanchez@udc.es
Web
General description Os contidos desta materia céntranse no estudo das bases e principios que permiten comprender que é e como funciona un mercado . Para iso, tómase como referencia a análise da oferta e a demanda nos mercados competitivos, para posteriormente abordar unha ampla variedade de mercados (monopolio, oligopolio e competencia monopolística) co obxecto de explicar cómo as decisións das empresas dependen da estrutura do mercado e da conduta (estratexia) dos competidores. Por outra banda, préstase especial atención á cuestión de cómo a regulación inflúe nos mercados.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes