Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
 Asignaturas
  Nocións Básicas de Mercado
   Contidos
Temas Subtemas
Tema 1: Oferta e Demanda: un modelo de competencia perfecta 1.1. A demanda
1.2. A oferta
1.3. O equilibrio no mercado
Tema 2. El comportamiento del consumidor: la toma de decisiones 3.1. El excedente del consumidor
3.2. La elasticidad de demanda
3.3. La economía del comportamiento: racionalidad limitada o irracionalidad
Tema 3: Estrutura de mercado e estratexias competitivas 2.1. A Competencia pefercta
2.1. O monopolio
2.2. O oligopolio
2.3. A competencia monopolística
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes