Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
 Asignaturas
  Muestreo e Probas de Decisión Estatística
   Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1: INTRODUCIÓN Á ESTATÍSTICA INFERENCIAL
1.1. Introdución á análise inferencial.
1.2. Nocións básicas de probabilidade.
1.3. Utilización de distribucións probabilísticas teóricas: normal, t de Student, chi-cadrado, binomial, F de Snedecor.
TEMA 2: MOSTRAXE 2.1. A mostraxe na investigación social e de mercados. Utilidade e vantaxes.
2.2. Principais conceptos da mostraxe estatística. Tipos de mostraxe: probabilístico e non probabilístico.
2.3. Técnicas de mostraxe probabilístico: mostraxe aleatoria simple, mostraxe estratificada, mostraxe por conglomerados, mostraxe sistemática con arranque aleatorio.
2.4. Técnicas de mostraxe non probabilísitico: mostraxe accidental, mostraxe intencional, mostraxe por cotas.
2.5. Cálculo do tamaño muestral.
2.6. Exemplos de deseños muestrales na investigación social.
TEMA 3: PROBAS DE DECISIÓN ESTATÍSTICA 3.1. O uso das probas de decisión estatística na investigación social e de mercados.
3.2. Formulación de hipótese.
3.3. Elección da proba estatística. Técnicas paramétricas e aparamétricas.
3.4. Nivel de significación e definición da rexión de rexeitamento.
3.5. Cálculo do valor da proba estatística.
3.6. Aplicación da regra de decisión.
3.7. Conclusión da proba estatística.
3.8. Principais probas de decisión estatística e a súa aplicación na investigación social e de mercados.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes