Teaching GuideTerm
Faculty of Sociology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
 Subjects
  Qualitative Analysis Workshop
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Identificar e explicar a relevancia dos distintos factores relacionados cos contornos sociais, os mercados e os consumidores que deben ser tidos en conta na investigación AC1
AC2
AC5
AC8
AC10
BC1
BC2
BC4
CC2
Identificar e recoñecer as ferramentas e os procedementos asociados ás técnicas cualitativas de investigación e valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver problemas de índole social AC1
AC2
AC4
BC11
CC1
CC3
CC6
Desenvolver as técnicas de traballo de campo impartidas na asignatura e ter capacidade para traballar críticamente con metodoloxías e técnicas de investigación científica de índole cualitativa AC1
AC2
AC3
AC4
AC7
AC8
AC9
BC2
BC5
BC7
BC9
BC10
CC8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes