Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
 Asignaturas
  Taller de Análise Cualitativo
   Contidos
Temas Subtemas
Tema 1. Introducción ó análise de redes sociais (ARS) -As características do enfoque relacional
-Nodos, poblacións, mostras e límites
-Modalidades e niveis de análise
-Relacións
Tema 2. Representación de redes mediante grafos e matrices -Grafos e sociogramas
-Tipos de grafos
-Características e tipos de matrices
-Operacións matemáticas con matrices
Tema 3. As propiedades básicas das redes e dos actores -Conexións
-Tamaño, densidade e grado
-Accesibilidade, reciprocidade e transitividade
-Distancia
-Fluxo,cohesión e influencia
Tema 4. Centralidade e poder -As diferentes caras do poder
-Centralidade de grados, centralidade de cercanía, grado de intermediación, distancias geodésicas, centralidade de fluxo.
-Indice de poder de Banacich
Tema 5: Prospectiva como metodoloxía: O análise de escenarios -Historia e Estudios do Futuro
-Definición, conceptualización e tipos de predicción
-Técnicas e metodoloxías de análisis
-O análisis de escenarios: Definición, historia e utilidade
-Fases da construcción de escenarios
-Incertidumbre e xestión do futuro
Tema 6: A representación visual do espazo urbano - Leccións de cartografía
. Subxectividade e distorsión voluntaria: as convencións de representación
. Os mapas mentais
. Obxectividade e ferramentas de medición: a cartografía histórica
- Unha proposta de historia urbana
. Efectos de escala e lugares da memoria
Tema 7: Historia urbana multimedia - Os novos formatos e a súa aplicación a ler e representar a historia urbana
- O espazo internet
. Do proxecto multimedia aos visores web
. Un exemplo de produción propia: Ferrol Urban History
- A cartografía histórica e os Sistemas de Información Histórica (HIS)
. Un proxecto: Historia Urbana de Galicia
- A realidade virtual e a realidade real
Tema 8: A construción do espazo urbano como produción iconográfica - Por que a urbe contemporánea nun obradoiro de análise cualitativa?
Identidade e cultura urbana
- Que foi das mercancías?
. Da mercancía a marca
. Existencias esgotadas: consumir identidade
- Que foi das cidades?
. Da desintegración a desmaterializacion
Tema 9: Deseño Urbano e Comunicación - Que foi dos deseñadores?
. Os deseños e o urbanismo
. A comunicación gráfica na cidade
- Que son as marcas-cidade?
. Da lenda do Dorado ao efecto Guggenheim
. Marcas territoriais: nation, city e place branding
. Estratexias na construción da marca cidade

Tema 10: Visita guiada a cidade da Coruña - Traballo de campo e observación participante
. Identificando problemas de investigación
- Unha proposta de historia urbana
- Marketing, deseño e construción do espazo público
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes