Teaching GuideTerm
Faculty of Sociology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
 Subjects
  Técnicas de Análise Audiovisual
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer as metodoloxías de análise dos produtos e mensaxes audiovisuales. A devandita análise considera tanto a dimensión informativa coma a persuasiva. AC1
AC5
AC6
AC11
BC1
BC5
BC6
Aplicar as principais técnicas de análise audiovisual e avaliar produtos e mensaxes audiovisuais mediante as técnicas aprendidas. AC2
AC3
AC4
AC8
AC9
AC10
BC2
BC3
BC4
BC8
Desenvolverse para o exercicio dunha ciudadania aberta, culta, critica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. BC7
BC9
BC10
BC11
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes