Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
 Asignaturas
  Comunicacións Social e Organizacional e Análise de Audiencias
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Acadar unha comprensión do novo modelo de comunicación xeradopolo cambio de paradigma comunicacional consecuencia das TIC. AM1
AM9
AM11
BM1
BM2
BM8
CM3
CM8
Lograr entender e manexar os criterios que permiten definir e desenvolver estratexas de comunicación; así como manexar as ferramentaspertinentes para adeterminación, medición e análise das audiencias. AM1
AM2
AM5
AM7
AM8
AM11
BM1
BM2
CM6
CM8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes