Teaching GuideTerm
Faculty of Sociology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
 Subjects
  Analysis of Social Networks as Value Generators
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2018/19
Subject (*) Analysis of Social Networks as Value Generators Code 615518021
Study programme
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
Second Optional 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Economía
Empresa
Coordinador
E-mail
Lecturers
E-mail
Web
General description Nos últimos anos, o uso das Redes Sociais ha experimentado un notable crecemento na maior parte das organizacións ao ofrecer a posibilidade de difundir contidos, comunicar, compartir e intercambiar información. Nesta materia analízase a importancia de utilizar as Redes Sociais como plataforma online por parte das organizacións empresariais en aras de xestionar o seu uso, a adecuación e relevancia dos contidos, a reputación online, o posicionamento, así como a utilización e aplicación de métricas adecuadas que contribúan a avaliar a súa eficiencia.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes