Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
 Asignaturas
  Análise das Redes Sociais como Xeradoras de Valor
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Coñecer as boas prácticas que permiten actuar de forma proactiva para evitar problemas de xestión en redes sociais AM2
AM5
AM7
BM2
BM3
Manexar ferramentas de monitoraxe que permitan acceder á información de diferentes fontes, así como outras para a xestión específica de redes sociais AM3
AM8
AM9
BM6
BM8
CM3
Analizar o posicionamento en buscadores e influír nos resultados de procura dos usuarios para controlar a reputación online AM1
AM6
BM1
Facer un uso correcto das redes sociais, coñecer os problemas de identidade que se dan nas redes e xestionar a súa propia marca persoal AM10
AM11
BM4
CM1
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes