Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
 Asignaturas
  Análise das Redes Sociais como Xeradoras de Valor
   Fontes de información
Bibliografía básica

Florido, Miguel. (2015). Guia SEO avanzado

IAB Spain. (2010). El libro blanco de IAB: SEO: optimización de webs para buscadores. Cuadernos de comunicación interactiva, 11, 1-50

IAB. (2015). Inversión en Publicidad Digital en 2014

Maciá Domene, F. & Grosende Grela, J. (2012). Posicionamiento en buscadores. Madrid: Anaya Multimedia.

Maldonado, S. (2010). Analítica web. Medir para triunfar. Madrid: ESIC.

Morales, M. (2010).

Analítica web para empresas: arte, ingenio y anticipación.

Barcelona: UOC

Bibliografía complementaria

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes