Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
 Asignaturas
  Dirección estratéxica das organizacións turísticas
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Estudo de casos A4 B9 B14 B2 C1 C6 Casos prácticos. 100
 
Observacións avaliación

Avaliaranse dous casos prácticos cuxo contido, datas de entrega e demais características, veñen recollidos no documento "Normas materia Dirección Estratéxica": Para a avaliación da materia de Dirección Estratéxica das Organizacións Turísticas terase en conta a nota de dous casos prácticos que deberedes entregar.

Os casos prácticos realízanse en grupo duns 5 membros (os grupos para os alumnos online serán asignados polas profesoras e comunicados antes do inicio das clases). A cada grupo corresponderalle escoller unha empresa do sector turístico a analizar e deberá comunicarlle ás profesoras a elección.

1. O primeiro traballo supón o 80% da nota e deberá entregarse á profesora María Teresa García (mtgarcia@udc.es) antes do 16 de novembro de 2017 ás 12:00h. O esquema sería:

a. Aplicación da Teoría de Recursos e Capacidades:

· Identificación dos recursos da organización.

· Identificación das capacidades da organización.

· Identificación de vantaxes competitivas sustentables.

· Aplicación Análise VRIO.

b .Análise da estratexia.

· Estratexia Corporativa: - Carteira de negocios da empresa (sinerxias e tipo de diversificación)

· Estratexia Competitiva:

- Tipo de estratexia competitiva

- Aplicación do reloxo estratéxico

· Estratexia funcional:

- Análise das principais áreas funcionais da organización

- Análise do tipo de financiamento da organización.

- Identificación do departamento máis relevante desde o punto de vista da estratexia empresarial.

c. Análise do Goberno da Empresa:

· Supervisión directa.

· Sistema de incentivos.

· Mercado de empresas e capitais.

· Mercado de débeda.

· Mercado de bens e servizos.

O segundo caso práctico supón o 20% da nota. Consistirá na realización dun organigrama e na aplicación da teoría da axencia (deseño de incentivos). Deberá entregarse antes do 16 de novembro de 2017 ás 12:00h á profesora Rosa Mariz (rmariz@udc.es). O esquema sería:

a. Organigrama da empresa: representación gráfica e breve explicación

b. Aplicación da Teoría da Axencia: incentivos.

· Análise de problemas de risco moral e selección adversa.

· Mecanismos de solución aos problemas anteriores.

O primeiro caso deberá de ter unha extensión máxima de 12 páxinas e o segundo caso de 5 páxinas a interlineado 1,5 e letra Estafes New Roman de 11 puntos.

Deberedes analizar unha empresa/organización do sector turismo e APLICAR todos os puntos explicados na teoría.

As notas publicaranse no Moodle o día 28 de novembro e a revisión terá lugar o 1 de decembro desde as 10:00h ata as 11:00h no despacho das profesoras (Fac. Economía e Empresa, despacho 222)

Ante calquera dúbida que teñades na súa elaboración podedes enviarnos as dúbidas por correo electrónico. Adicionalmente, podedes empregar o teléfono durante as dúas semanas e media nas que se imparten a materia. No caso de Rosa Mariz (981167000 extensión 4444), os martes de 9:30-11:00 e no caso de María Teresa García, poderedes contactar os venres de 10:00-11:30 na extensión 2459.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes