Teaching GuideTerm
Faculty of Sociology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
 Subjects
  Planning and management of destinations and tourist gastronomic products and enologics
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Lograr a comprensión por parte do alumno do concepto de Gastronomía como elemento de identidade e recurso turístico principal, secundario ou complementario dun destino turístico, vinculado aos recursos territoriais e ás tradicións. AR2
AC2
BC2
BC4
BC6
CC6
CC8
Identificar os factores a ter en conta na análise dos diferentes produtos turísticos gastronómicos: rutas alimentarias, gastronómicas, vinícolas, xornadas gastronómicas,... AJ5
AJ6
AC3
BC2
BC7
BC8
BC10
BC12
CC1
CC3
Identificar os obxectivos e factores a ter en conta no deseño dos diferentes produtos turísticos gastronómicos. AJ5
AJ6
AC3
BC1
BC2
BC7
BC8
BC10
BC12
CC1
CC3
CC4
Avaliar a demanda e o produto turístico gastronómico, así como as principais accións e axudas levadas a cabo polas distintas Administracións para a posta en valor do recurso gastronomía AJ5
AC2
AC3
BC2
BC4
BC6
BC7
BC8
BC10
BC12
CC1
CC6
CC9
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes