Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
 Asignaturas
  Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos gastronómicos e enolóxicos
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Lograr a comprensión por parte do alumno do concepto de Gastronomía como elemento de identidade e recurso turístico principal, secundario ou complementario dun destino turístico, vinculado aos recursos territoriais e ás tradicións. AI2
AM2
BM2
BM4
BM6
CM6
CM8
Identificar os factores a ter en conta na análise dos diferentes produtos turísticos gastronómicos: rutas alimentarias, gastronómicas, vinícolas, xornadas gastronómicas,... AP5
AP6
AM3
BM2
BM7
BM8
BM10
BM12
CM1
CM3
Identificar os obxectivos e factores a ter en conta no deseño dos diferentes produtos turísticos gastronómicos. AP5
AP6
AM3
BM1
BM2
BM7
BM8
BM10
BM12
CM1
CM3
CM4
Avaliar a demanda e o produto turístico gastronómico, así como as principais accións e axudas levadas a cabo polas distintas Administracións para a posta en valor do recurso gastronomía AP5
AM2
AM3
BM2
BM4
BM6
BM7
BM8
BM10
BM12
CM1
CM6
CM9
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes