Teaching GuideTerm
Faculty of Sociology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
 Subjects
  Planning and management of destinations and tourist for special groups
   Contents
Topic Sub-topic
1. APROXIMACIÓN AO NOVO TURISTA. ACTUALIDADE E FUTUR 1.1. INTRODUCCIÓN
1.2. APROXIMACIÓN AO COMPORTAMENTO DO NOVO TURISTA: O TURISMO DAS EMOCIÓNS
1.3. TENDENCIAS DA DEMANDA TURÍSTICA
1.3.1. MASCOTAS CON DUEÑO
1.3.2. TURISMO FAMILIAR E FAMILIAS MONOPARENTAIS
1.3.3. MULLERES QUE VIAXAN CON MULLERES
1.3.4. SINGLES
1.3.5. TURISMO HALAL
TEMA 2. O TURISMO SENIOR COMO SEGMENTO EMERXENTE 2.1. CONCEPTUALIZACIÓN DO TURISMO SENIOR
2.2. APROXIMACIÓN AO COMPORTAMIENTO DEO TURISMO SENIOR
2.3. O TURISMO DA TERCEIRA IDADE NOS DESTINOS TURÍSTICOS CONSOLIDADOS
TEMA 3. O TURISMO MILLENNIAL 3.1. CONCEPTUALIZACIÓN DO TURISMO MILLENNIAL
3.2. APROXIMACIÓN AO COMPORTAMENTO DO TURISTA MILLENNIAL
3.3. CASOS DE ÉXITO
TEMA 4. TURISMO ACCESIBLE 4.1. CONCEPTUALIZACIÓN DO TURISMO ACCESIBLE
4.2. APROXIMACIÓN AO COMPORTAMENTO DO TURISTA CON DIVERSIDADE FUNCIONAL
4.3. CASO DE ÉXITO
TEMA 5. TURISMO LGTBI
5.1 CONCEPTUALIZACIÓN DO TURISMO LGTBI 
5.2 APROXIMACIÓN AO COMPORTAMENTO DOTURISMO LGTB 
5.3. CASOS DE ÉXITO
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes