Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
Guía Provisional
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
 Asignaturas
  Modelos de provisión do benestar
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Modelos de provisión do benestar Código 615525003
Titulación
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Moré Corral, María Paloma
Correo electrónico
paloma.more@udc.es
Profesorado
Moré Corral, María Paloma
Correo electrónico
paloma.more@udc.es
Web
Descrición xeral A materia “Modelos de provisión do benestar” identifica como entidades de provisión de benestar a familia, o mercado, o Estado e a comunidade. Ao longo do temario explórase a participación histórica de cada unha destas axencias na prestación de coidados e de apoio persoal, facendo especial fincapé nos cambios que a súa distribución ten experimentado desde a aprobación das políticas de austeridade. Asemade, o programa céntrase no caso español, examinando as características propias do noso modelo de benestar. A materia contén un marcado carácter práctico no que se ensaiarán formas de avaliación e valoración de políticas sociais.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non se farán cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen - Sesión maxistral: vía Teams - Estudo de casos: vía Teams (computa na avaliación) - Obradoiro: Vía Teams y Moodle (calcula na avaliación) - Leituras: vía Teams e Moodle (calcula na avaliación) *Metodoloxías docentes que se modifican Ningún. Os existentes adaptaranse ao formato non presencial ou semipresencial. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Correo electrónico: Diariamente. De utilidade para facer consultas, solicitar reunións virtuais, resolver dúbidas e facer un seguimento de traballos supervisados. - Moodle: Diariamente. Segundo as necesidades do alumnado. - Equipos: sesións maxistrais nas que se explica o contido teórico e sesións interactivas nas que se propoñen as actividades do taller e se seguen os estudos de caso. Programáranse seguindo o calendario do curso. 4. Modificacións na avaliación - Obradoiro 30% (engadido ao 20% previsto, 10% de asistencia a sesións presenciais) *Observacións de avaliación: Os/as alumnos/as na modalidade NON PRESENCIAL serán avaliados do seguinte xeito: o Leituras: realización da ensaio individual. 50% o Estudo de caso: 40% (non será necesario presentalo na clase e pódese facer individualmente) o Obradoiro: participación a través de foros que se abrirán para que poidan comentar leituras, documentais, etc. 10% A segunda oportunidade en Xullo valorarase do seguinte xeito: o Leituras: realización da proba individual. 50% o Estudo de caso: 40% (non será necesario presentalo na clase e pódese facer individualmente) 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non hai modificacións porque todo está dispoñible en formato electrónico. Os textos necesarios serán postos a disposición dos/as estudantes a través de Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes