Guia docenteCurso
Facultad de Sociología
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
 Asignaturas
  Xénero, traballo e coidados
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Xénero, traballo e coidados Código 615525018
Titulación
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Segundo Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Martínez Buján, Raquel
Correo electrónico
raquel.bujan@udc.es
Profesorado
Martínez Buján, Raquel
Perez Carames, Antia
Correo electrónico
raquel.bujan@udc.es
antia.perez@udc.es
Web
Descrición xeral A materia "Xénero, Traballo e coidados" xorde para interpretar as claves xenerizadas (ou sexa, desiguais en canto a xénero) construidas para soportar a reprodución social e a sustentabilidade da vida; tendo en conta a interacción entre réximes réximes de xénero e coidados. Neste senso, os contidos do programa están deseñados para atender os seguintes obxectivos: 1) Interpretar a clave de xénero no que a reprodución social e sustentabilidade da vida se basea. 2) Contextualizar os debates actuais sobre os coidados. 3) Visualizar os camiños nos que o coidado é socialmente organizado. 4) Identificar as desigualdades de xénero no uso do tempo, causas e consecuencias. 5) Identificar patróns de prestación de coidados e a súa relación coa división sexual / social do traballo. 6) Profundizar no coñecemento das contribucións máis significativas feitas de economía feminista e coidados. 7) Deseñar e avaliar as políticas sociais que teñen en conta a posición desigual de homes e mulleres nos espazos produtivos e reprodutivos. 8) Para deseñar e avaliar proxectos comunitarios e sociais que actúan directamente sobre a distribución desigual das tarefas domésticas reprodutivos e domésticos.
Plan de continxencia Esta materia impártese tanto de xeito presencial como non presencial debido ao feito de que o Máster no que se inclúe ten ambas as dúas modalidades. Deste xeito, o tema xa está organizado tanto presencial como non presencial. 1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías Non se realizarán cambios xa que están adaptadas tanto á modalidade presencial como non presencial. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumnado. Teams: 1 sesión por cada sesión maxistral. Para o seguemento e apoio ao alumnado farase unha tutoría semanal en grupo. Esta dinámica permite facer un seguemento normalizado e axustado ás necesidades da aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo da materia 4. Modificacións na avaliación Non se realizarán cambios *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios xa que toda a bibliografía está dispoñible de xeito dixital.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes