Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Socioloxia
 Asignaturas
  Socioloxía política
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Sesión maxistral A3 A8 A10 B24 B25 B26 B27 C4 Tanto a asistencia, como o interese e a participación en clase serán avaliadas, así como a asunción e reflexo dos contidos explicitados no traballo de investigación 0
Traballos tutelados A3 A8 A10 B3 B11 B12 B13 B17 B18 B21 B23 B24 B25 B26 B27 C4 De cara ao proxecto a investigación final, establécense unha serie de fases ou etapas de traballos titelados, que deberán informarse ao profesor e entregarse dacordo ao calendario establecido a este efecto.
Estas fases e/ou partes son: proxecto, marco teórico, parte empírica, análise e conclusións.
As entregas periódicas das diferentes fases e partes do traballo de investigación terán carácter obrigatorio e serán tidas en conta á hora de avaliar o seguimento e cumprimento de ditos prazos de entrega.
15
Lecturas A8 A10 B3 B13 B25 B26 B27 Servirán e serán tidas en conta na avaliación da parte teórico do traballo, así como na de participación 0
Discusión dirixida A10 A8 A3 B3 B6 B11 B13 B18 B21 B24 B25 B26 B27 C4 En todo o proceso de desenvolvemento da asignatura, e sobre todo de cara a avaliar o interese e participación do alumnado, así como a súa contribución ao enriquecemento de contextos propicios de aprendizaxe, estudo e traballo. 5
Estudo de casos A3 A8 A10 B3 B6 B11 B12 B13 B17 B18 B21 B23 B24 B25 B26 B27 C4 15
Recensión bilbiográfica B3 B6 B13 B17 B18 B26 B27 20
Saídas de campo A10 C4 0
Presentación oral A3 A8 A10 B3 B6 B11 B12 B13 B17 B18 B21 B23 B24 B25 B26 B27 C4 30
Proba de ensaio A3 A8 A10 B3 B6 B11 B13 B17 B18 B24 B25 B26 B27 C4 15
 
Observacións avaliación
Ao ser dous Grupos, cada Profesor complementará a metodoloxía de desenvolvemento e avaliación da asignatura.

Esta asignatura está plantexada para ser cursada presencial e participativamente, xa que a súa avalidación na convocatoria ordinaria pretende ser o máis integral posible (coñecementos teóricos adquiridos, traballo práctico ou habilidade técnica, interese, actitude, etc.). De ahí que a asistencia e a participación sexan tidas en conta á hora da avaliación.

A avaliación baséase sobre todo na elaboración dun traballo teórico-práctico. Sendo a participación, o interese mostrado e a asistencia ou outros pilares da asignatura.

O traballo poderá facerse individual ou colectivamente, avaliándose o mesmo en base ao número de autores, segundo á ponderación correspondente.

Entenderase por avaliación suficiente para superar a asignatura na súa primeira convocatoria ordinaria obter un 50% entre as metodoloxías descritas.

Esta avaliación é específica para a primeira convocatoria ordinaria da asignatura, é dicir, aquela constituida por unha avaliación continua.

Para o resto de convocatorias haberá unha proba escrita ou examen, no que ademáis dos contidos teóricos se inclúe un soposto de carácter práctico.

O traballo participativo so será válido para a primeira convocatoria e a súa correspondente avaliación continua.

Para o resto de convocatorias que non sexan á primeira ordinaria, non se gardan puntuacións nin traballos ou probas anteriores.


Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes