Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Socioloxia
 Asignaturas
  Socioloxía da comunicación e da opinión pública
   Contidos
Temas Subtemas
Lección 1.Ámbitos, contextos, actores e manifestacions da socioloxía da comunicación e opinión pública 1.1.Iinformación, comunicación e conocimento.
1.2.-Estado (Poder); Sociedade; Mercado; e Individuo
1.3.-Actitudes; comportamentos; e opinions.
Lección 2.-O estudio da comunicación e opinión pública. 2.1.- Suxeito, obxecto e actividades
2.2.-Variables: lugar, tempo e relación
2.3.-Procesos e resultados. Signos, señales, indicios, imaxes, símbolos e mitos
Lección 3.Comunicación social: interacción e socialización 3.1.-Tipos de comunicación: animal; human; de masas; e masiva
3.2.-Modelos de comunicación: funcionalistas, conductistas, dialécticos, estructuralistas, matemáticos, sistémicos, semióticos e comunicacionales
3.3.-Interacción, socialización e empatía
Lección 4.O proceso informativo. Os medios de comunicación
4.1.-Emisor
4.2.-Mensaxe (transmisor e código)
4.3.-Receptor (audiencias)
Lección 5.-A producción social do coñocemento 5.1.Referencias e imaxinarios
5.2.-Referentes. Visualización
5.3.-Entendemento, comprensión, explicación
Lección 6.-O Actitudes e comportamentos 6.1.- A yoicidade.Eu; Mi, Se.(axente-actor-espectador-observador-interprete-tradutor)
. Tu. Outro Demais. Alteridade
6.2.-Relación: outro, demais, alguen, alteridades
6.3.-Actitudes reactivas e proactivas: antagónicas, interesadas, coexistenciales, convivenciales, comunitarias e comunicativas
Lección 7.-A opinión pública como categoría mediática 7.1.-A opinión pública nos clásicos da socioloxía
2.-Lipmann e a Escola de Chicago
7.3.-Os enfoques modernos no estudio da opinión pública
Lección 8.-A opinión pública e a pedagoxía social 8.1. O xornalismo
8.2.-A publicidade
8.3.-A propaganda
Lección 9.-Comunicación e pensamento social 9.1.-Perspectivas existenciais, dialóxicas e analíticas,
9.2.-Teoría crítica: a racionalidade instrumental
9.3.-Pragmatismo, fenomenoloxía e hemenéutica
Lección 10.-Teorías explicativas da comunicación de masas 10.1.-T. da Axenda
10.2.-Espiral do silencio
10.3.-T. dos usos e gratificacións
Lección 11.-A investigación dos medios de comunicación de masas.- 11.1.A realidade, a actualidade, o intanxible, a imaxe,o virtual,a visualización e o discurso
11.2.-Enfoque cualitativo da comunicación de masas.-
11.3.-Enfoque cuantitativo da comunicación de masas
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes