Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Licenciado en Comunicación Audiovisual |
Competencias / Resultados do título |
Tipo A | Código | Competencias / Resultados do título - Específicas | |
A1 | Capacidade para aplicar técnicas e procesos de creación e difusión no campo do deseño gráfico. | ||
A2 | Capacidade para realizar a ordenación técnica dos materiais sonoros e visuais. | ||
A3 | Capacidade para deseñar e concebir a presentación estética e técnica da posta en escena. | ||
A4 | Capacidade para gravar sinais sonoras. | ||
A5 | Capacidade para recrear o ambiente sonoro dunha producción audiovisual. | ||
A6 | Capacidade de experimentar e innovar mediante o coñecemento e uso de técnicas e métodos aplicados. | ||
A7 | Capacidade para buscar, seleccionar e sistematizar calquera tipo de documento audiovisual nunha base de datos. | ||
A8 | Capacidade para aplicar técnicas e procesos de producción e de difusión audiovisual en tódalas súas fases, incluída a súa promoción e comercialización. | ||
A9 | Capacidade de análise da forma icónica e a imaxe espacial tanto na imaxe fixa como en movemento. | ||
A10 | Coñecemento dos mecanismos lexislativos do audiovisual. | ||
A11 | Capacidade de utilización das técnicas e procesos na creación de productos multimedia. | ||
A12 | Capacidade de aplicación de técnicas e procedementos para a composición da imaxe fixa e en movemento. | ||
A13 | Capacidade para escribir textos, escaletas ou guións, así como para analizar textos audiovisuais. | ||
A14 | Capacidade pra a identificación de técnicas e procesos implicados na xestión e dirección de empresas de comunicación. | ||
A15 | Capacidade para buscar, seleccionar e sistematizar calquera tipo de documento audiovisual. | ||
A16 | Capacidade para levar a cabo a análise de estructuras, contidos e estilos de programación nos medios de comunicación. | ||
A17 | Competencia na organización de presupostos, procesos técnicos e comercialización de obras audiovisuais e multimedia. | ||
A18 | Capacidade para aplicar técnicas e procesos de creación e recursos técnicos ou humanos necesarios para o deseño de producción integral dun traballo audiovisual. | ||
A19 | Capacidade para analizar a realidade e comunicala con coherencia e sentido. | ||
A20 | Capacidade para entender a evolución da profesión de comunicador no desenrolo da historia. |
Tipo B | Código | Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais | |
B1 | Aprender a aprender. | ||
B2 | Aprender a comunicarse con habilidade e fluidez. | ||
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. | ||
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. | ||
B5 | Traballar de forma colaborativa. | ||
B6 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. | ||
B7 | Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. | ||
B8 | Traballar en equipo respetando os valores dos demais. | ||
B9 | Resolver problemas de forma efectiva. | ||
B10 | Mellorar a capacidade de análise. | ||
B11 | Mellorar a habilidade para o uso e a adaptación axeitada das ferramentas tecnolóxicas. | ||
B12 | Capacidade de incorporarse e adaptarse a un equipo de traballo. | ||
B13 | Capacidade para asumir un liderado en proxectos. | ||
B14 | Capacidade para asumir riscos expresivos e temáticos, comunicando as ideas propias. | ||
B15 | Habilidade para a organización e temporalización de tarefas. | ||
B16 | Capacidade de autoavaliación crítica. | ||
B17 | Capacidade de resistencia á frustración. | ||
B18 | Capacidade para adaptarse a contornos cambiantes. | ||
B19 | Capacidade para saber estar segundo os distintos contextos. |
Tipo C | Código | Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. | |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. | |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|