TipoA
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
AP1 |
CE1. Coñecer a xestión e administración de empresas audiovisuais |
|
AP2 |
CE2. Coñecer a xestión e administración de empresas xornalísticas |
|
AP3 |
CE3. Coñecer aas técnicas de creación e produción de contidos comunicativos |
|
AP4 |
CE4. Crear e deseñar productos comunicativos xornalísticos e de entretemento |
|
AP5 |
CE5. Crear propostas comunicativas innovadoras que respondan a necesidades reais na contorna profesional actual |
|
AP6 |
CE6. Xestionar proxectos comunicativos dixitais de informativos ou de entretemento |
|
AP7 |
CE7. Defender un proxecto comunicativo profesional ante un tribunal ou ante posibles compradores. |
|
AP8 |
CE8. Atopar medios de financiamiento para proxectos comunicativos de informativos ou de entretemento |
|
AP9 |
CE9 - Analizar e prever as tendencias dos mercados de informativos e de entretemento na contorna dixital |
|
AP10 |
CE10 - Coñecer o marco legal e deontolóxico dos contidos xornalísticos e de entretemento |
|
AP11 |
CE11 - Elaborar presupostos, cronogramas e plans de traballo nun proxecto comunicativo |
|
AP12 |
CE12 - Desenvolver a capacidade innovadora e crítica nas empresas de comunicación, tanto informativas como de entretemento, na contorna dixital |
|
AP13 |
CE13 - Profundizar na análise dos productos xornalísticos e de entretemento dende unha perspectiva práctica e internacional |
|
AP14 |
CE14 - Adquirir as habilidades e aptitudes necesarias para entender as interdependencias da comunicación digital |
|
AP15 |
CE15 - Desenvolver habilidades e destrezas para verificar fontes de información fiables |
|
AP16 |
CE16 - Planificar e implementar accións de comunicación e xeración de contidos en redes sociais, para proxectos informativos e de entretemento |
|
AP17 |
CE17 - Coñecer e analizar as novas linguaxes e narrativas dos medios de comunicación dixitais para contidos informativos e de entretemento |
|
AP18 |
CE18 - Incorporar habilidades creativas para a xeneración de contidos e recursos na contorna xornalística e audiovisual |
|
AP19 |
CE19 - Coñecer as responsabilidades dun productor executivo nun prxyecto xornalístico |
|
AP20 |
CE20 - Coñecer as responsabilidades dun productor executivo nun proxecto de entretemento |
|
AP21 |
COM. 1 - Analizar e prever as tendencias do mercado xornalístico e audiovisual no escenario dixital TIPO: Competencias |
|
AP22 |
COM. 2 - Xestionar contidos informativos e de entretemento TIPO: Competencias |
|
AP23 |
COM. 3 - Analizar a evolución das audiencias na contorna dixital TIPO: Competencias |
|
AP24 |
COM. 4 - Deseñar solución comunicativas de carácter xornalístico ou reputacional TIPO: Competencias |
|
AP25 |
COM. 5 - Desenvolver habilidades intelectuais e técnicas para identificar e satisfacer necesidades das audiencias ou das industrias da comunicación TIPO: Competencias |
|
AP26 |
COM. 6 - Participar responsablemente las contornas dixitais, aplicando protocolos de ciberseguridad e protección de datos personais TIPO: Competencias |
|
AP27 |
COM. 7 - Capacidade para realizar análises detallados e sistemáticos de informes sectoriais para a industria xornalística e audiovisual TIPO: Competencias |
|
AP28 |
COM. 8 - Deseñar proxectos e solucións xornalísticas e audiovisuais, identificando os retos emerxentes na contorna dixital, e aplicaros as necesidades reais da contorna social e económica TIPO: Competencias |
|
AP29 |
COM. 9 - Capacidade para avaliar os custos de ideas e guions a través da análise dos recursos humanos e materiais necesarios para a sua realización TIPO: Competencias |
|
AP30 |
COM. 10 - Presupostar contidos xornalísticos ou audiovisuais a partir da análise de guion, do alcance de ese proxecto e da ventaja de distribución elixida TIPO: Competencias |
|
AP31 |
COM. 11 - Buscar vías de financiamento e desenvolver plans de viabilidade de proxectos xornalísticos e de entretemento TIPO: Competencias |
|
AP32 |
COM. 12 - Conceptualizar e deseñar productos comunicativos xornalísticos e de entretemento en cualquera plataforma, a partir da análise das tendencias de consumo TIPO: Competencial |
|
AP33 |
CON. 1 - Identificar oportunidades e desafíos que contribúan ao desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social en liña co previsto nos ODS nos procesos de produción de contidos xornalísticos e audiovisuais. TIPO: Coñecementos ou contidos |
|
AP34 |
CON. 2 - Identificar e describir as peculiaridades das novas contornas empresariais, de produción, tecnolóxicas, laborais, etc., ao longo da vida profesional, para adaptar os contidos aplicando as ferramentas e tecnoloxías máis apropiadas en cada caso, coma o desenvolvemento da IA. TIPO: Coñecementos ou contidos |
|
AP35 |
CON. 3 - Identificar os síntomas da evolución do consumo de contidos audiovisuais e xornalísticos tanto informativos como de entretemento. TIPO: Coñecementos ou contidos |
|
AP36 |
CON. 4 - Analizar as tendencias de programación e creación de obras documentais, formatos informativos e de entretemento. TIPO: Coñecementos ou contidos |
|
AP37 |
HAB. 1 - Desenvolver hábitos e destrezas que permitan acometer proxectos de investigación tanto no ámbito universitario coma no da empresa. TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
AP38 |
HAB. 2 - Utilizar as ferramentas das tecnoloxías e aplicacións necesarias para o exercicio da súa profesión. TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
AP39 |
HAB. 3 - Xestionar o tempo e os recursos nos grupos de traballo (elaboración de plans, priorización de actividades, identificación e xestión de críticas, identificación de roles, xestión de reunións, cumprimiento de compromisos personais...) TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
AP40 |
HAB. 4 - Desenvolver a escoita activa nos grupos de traballo mantendo unha actitude empática e asertiva TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
AP41 |
HAB. 5 - Fomentar a creatividad a través de diferentes técnicas de pensamento alternativo e que permitan, ao mesmo tempo, a complementariedade entre compañeiros TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
AP42 |
HAB. 6 - Elaborar textos de diversa índole especialmente relacionados co seu perfil profesional, facilitando a súa comprensión polas persoas as que van dirixidos TIPO: Habilidades ou destrezas |
|
AP43 |
HAB. 7 - Expresar ideas e argumentos de forma clara e correcta, a través da linguaxe oral e escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma TIPO: Habilidades ou destrezas |
TipoB
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
BP1 |
CB6 - Poseer y comprender conocimientos que aporten una base u oportunidad de ser originales en el desarrollo y/o aplicación de ideas, a menudo en un contexto de investigación |
|
BP2 |
CB7 - Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio |
|
BP3 |
CB8 - Que los estudiantes sean capaces de integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de formular juicios a partir de una información que, siendo incompleta o limitada, incluya reflexiones sobre las responsabilidades sociales y éticas vinculadas a la aplicación de sus conocimientos y juicios |
|
BP4 |
CB9 - Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones y los conocimientos y razones últimas que las sustentan a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades |
|
BP5 |
CB10 - Que los estudiantes posean las habilidades de aprendizaje que les permitan continuar estudiando de un modo que habrá de ser en gran medida autodirigido o autónomo |
|
BP6 |
CG0 - Defender proyectos profesionales en público |
|
BP7 |
CG3 - Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida |
|
BP8 |
CG5 - Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras |
|
BP9 |
CG6 - Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponibles para resolver problemas con los que deben enfrentarse |
TipoC
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
CP1 |
CT7 - Tener la capacidad de gestionar tiempos y recursos: desarrollar planes, priorizar actividades, identificar las críticas, establecer plazos y cumplirlos |
|
CP2 |
CT6 - Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad |
|
CP3 |
CT5 - Desarrollar la capacidad de trabajar en equipos interdisciplinares o transdisciplinares, para ofrecer propuestas que contribuyan a un desarrollo sostenible ambiental, económico, político y social |