Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Comunicación Audiovisual |
Competencias / Resultados do título |
Tipo A | Código | Competencias / Resultados do título - Específicas | |
A1 | Comunicar mensaxes audiovisuais. | ||
A2 | Crear productos audiovisuais. | ||
A3 | Xestionar proxetos audiovisuais. | ||
A4 | Investigar e analizar a comunicación audiovisual. | ||
A5 | Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual. | ||
A6 | Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias. | ||
A7 | Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. | ||
A8 | Coñecela tecnoloxía audiovisual. | ||
A9 | Coñecelos modelos de xestión. | ||
A10 | Coñecelo marco legal e deontolóxico. | ||
A11 | Coñecelas metodoloxías de investigación e análise. | ||
A12 | Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
Tipo B | Código | Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais | |
B1 | Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo. | ||
B2 | Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. | ||
B3 | Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que acheguen unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética | ||
B4 | Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado | ||
B5 | Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía | ||
B6 | Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma | ||
B7 | |||
B8 | Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | ||
B9 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
Tipo C | Código | Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
C1 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. | |
C2 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | |
C3 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | |
C4 | Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|