Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual |
Subjects |
Forecasting Market Needs: Analysis of Repositories and Schedules |
Sources of information |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Forecasting Market Needs: Analysis of Repositories and Schedules | Code | 616531021 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Basic |
TOM PETERS (). NUEVAS ORGANIZACIONES EN TIEMPOS DE CAOS. DEUSTO JOSE Mª GASALLA (). LA NUEVA DIRECCIÓN DE PERSONAS. PIRAMIDE JOHN SCULLEY (). DE PEPSI A APPLE. MICHAEL PORTER (). ESTRATEGIA COMPETITIVA. CECSA-MÉXICO.FREE PRESS-USA Lorenzo Díaz (). INFORME SOBRE LA TELEVISIÓN EN ESPAÑA. (1989-1998).. Ediciones B (). LA NUEVA ERA DE LA TELEVISIÓN. Academia de Televisión (ATV) Gloria Saló y Olga Flórez (). ¿QUÉ ES ESO DEL FORMATO?. Gedisa Federico Fdez. Díez (). LA DIRECCIÓN DE PRODUCCIÓN PROPIA PARA CINE Y TV. Paidós |
|
|
Complementary | |
|
|