Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Comunicación Audiovisual
 Asignaturas
  Publicidade audiovisual
   Fontes de información
Bibliografía básica Castelló-Martínez, A y del Pino-Romero, C. (2019). De la publicidad a la comunicación persuasiva integrada: estrategia y empatía . Madrid: ESIC
Gómez Nieto, B. (2017). Fundamentos de la publicidad . Madrid: ESIC
Papí-Gálvez, N. (2017). Investigación y planificación de medios publicitarios. Madrid: Síntesis
Pérez-Latre, Francisco J. (2017). Marcas humanas: fundamentos de la publicidad del siglo XXI. Barcelona : UOC.
Eguizábal, R. (2011). Historia de la publicidad. Madrid: Fragua
García Uceda, M. (2011). Las claves de la publicidad. Madrid: ESIC
Hernández Martínez, C. (2010). Manual de creatividad publicitaria. Madrid: Síntesis
Eguizábal, R. (2009). Industrias de la conciencia: una historia de la publicidad en España (1975-2009). Barcelona: Península
Hernández Martínez, C. (2004). Manual de creatividad publicitaria. Madrid: Síntesis

- Durante o cuatrimestre o docente pode incorporar novos manuais e referencias bibliográficas. 

Bibliografía complementaria Segarra, T., y Pou, E. (2022). La interrupción . Deusto
Bassat, L. (2004). El libro rojo de la publicidad: ideas que mueven montañas. Barcelona: Debolsillo
Barahona Navarro, N. (2016). Creatividad publicitaria, ¿cómo juzgarla?. Barcelona : UOC.
Feliu García, E. (1984). Los lenguajes de la publicidad. Universidad de Alicante: Alicante
Farran Teixidó, E. (2016). Desde la trinchera. Manual de supervivencia en creatividad publicitaria. Barcelona: Uoc
Pellicer Jordá, María Teresa (2019). Sobrevivir a la publicidad desde una perspectiva ética . Barcelona: UOC
García García, F. (2018). Creatividad en publicidad : del impacto al comparto. Madrid: Dykinson
González, E. (2019). En las entrañas de la publicidad. La dirección creativa ejecutiva y el oficio de anunciar. Barcelona: UOC
Muela Molina, C. (2018). Manual de estrategias creativas en publicidad. Madrid: Pirámide
Segarra, T. y Torrejón, D. (2022). Toni Segarra y la publicidad. Advook Editorial
Perlado del Amo, M., Toledano Cuervas-Mons, F. y Miguel San Emeterio, B. (Coord.) (2017). El creativo publicitario en la era digital . Madrid: Síntesis
Fernández-Gómez, J.D. y Rubio-Hernández, M.d.M. (2019). Géneros narrativos audiovisuales en Publicidad . Tecnos
Medina, Agustín (2015). Introducción a la publicidad . Pirámide

- Os alumnos deberán consultar semanalmente o Campus Virtual para seguir o desenvolvemento da asignatura.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes