Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Comunicación Audiovisual
 Asignaturas
  Estudo da audiencia
   Fontes de información
Bibliografía básica Morley, D. (1996). Televisión, audiencias y estudios culturales. Buenos Aires
Vaca Berdayes, R. (2010). El perfil de la audiencia : Cuatro y la Sexta, 2005-2008. Exlibris
Vaca Berdayes, R. (2009). El puzle de la audiencia televisiva. Madrid: Exlibris
Huertas Bailén, A. (2002). La audiencia investigada. Barcelona: Gedisa
Callejo Gallego, J. (1995). La Audiencia activa el consumo televisivo, discursos y estrategias. Madrid: Centro de Investigaciones Sociológicas
Gorton, K. (2009). Media audiences : television, meaning and emotion. Edinburgh: Edinburgh University Press,
Solomon, Michael R. (2008). Comportamiento del consumidor. México: Pearson Educación
Solomon, Michael R. (1997). Comportamiento del consumidor : comprar, tener y ser. México:Prencite Hall Hispanoamericana
Francés i Domènec, Miquel, Llorca Abad, G., y Peris Blanes, A. (coord.) (2015). La televisión conectada en el entorno transmedia. Navarra: Eunsa
Bourdon, J. & Méadel, C. (2014). Television Audiences across the world: deconstructing the ratings machine. asingstoke : Palgrave Macmillan
Geoffrey Patriarche, H., Bilandzic, J. & Jurisic, J. (2014). Audience Research Methodologies: Between Innovation and Consolidation. New York: Routledge
Frauke Z., Ponte, C. & O'Neill, B. (2015). Revitalising Audience Research : Innovations in European Audience Research . New York : Routledge
Carpentier, N., Schrøder, K.C. & Hallett, L. (2014). Audience transformations : shifting audience positions in late modernity . New York: Routledge
Álvarez Monzoncillo, J.M. (2011). La televisión etiquetada [Recurso electrónico] : nuevas audiencias, nuevos negocios . Barcelona: Fundación Telefónica
Huertas, A. (2015). Yo soy audiencia: ciudadanía, público y mercado. Barcelona: UOC Press
Villagrasa, J.M. (2011). ¡Atrápalos como puedas!: la competencia televisiva: programación y géneros. Valencia: Tirant lo Blanch
Quintas-Froufe, N. y González-Neira, A. (Coord.) (2015). La participación de la audiencia en la televisión: de la audiencia activa a la social. Madrid: AIMC
Medina, M. (coord.) (2015). La audiencia en la era digital. Madrid: Fragua

- Dossier de lecturas complementarias obligatorias confeccionado polos profesores para cada uns dos temas.

- Material complementario publicado no Campus virtual. 

- Os alumnos deberán consultar semanalmente o Campus Virtual (moodle) para seguir o desenvolvemento da asignatura.

Bibliografía complementaria

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes